FANDOM

Ikonacbh.png

Ez a cikk a Multiplayer karakterről szól. Lehet hogy az azonos nevű frakciót keresed.

1000px-Mercenary.png

Zsoldos, többjátékos.

„A klánban kevésbé önálló, a Zsoldos csak szolgálatot teljesít azok számára akik fizetnek neki. A pénz az egyetlen motivációja, és csak a leggazdagabbaknak jár a rövid kard. Akcióban általában először partnerként, másodszor áldozatként bolyong.”
—Ubisoft Leírás

A Zsoldos (valódi nevén: Rocco Tiepolo), egy feloldható Animi Avatarként az újoncok kiképzésére szolgáló program volt az Abstergo Vállalatnál.. Elsődleges fegyvere a rövid kard. Elérhetővé vált amikor az újonc elérte a 45. szintet.

Egyedülálló mozgásokSzerkesztés

A zsoldosnak több egyedi mozdulata is volt:

(Séta közben, Előröl)

A zsoldos megközelíti a áldozatát, majd megragadja a bal karját és megfordítja beleszúrja rövid kardját a gyomrába majd kihúzza utána még kétszer beledöfi és megvárja amíg áldozata a földre nem hull.

(Séta közben, Hátulról)

A zsoldos hátulról megközelíti áldozatát megfogja a jobb vállát és fejbe vágja míg áldozata kába az ütéstől addig ő rövid kardjával kétszer hasba szúrja és végignézi ahogy áldozata összeesik és meghal.

(Futás közben, Előröl)

A zsoldos odafut áldozatához, Megragadja a nyakát és a földre dönti. Ahogy áldozata megpróbál felállni rövid kardját a háta alsó részébe szúrja és átvágja áldozata gerincét.

(Futás közben, Hátulról)

A zsoldos hátulról futva megközelíti áldozatát rövid kardjával gyomron szúrja és felemeli majd felkészül hogy ledobja áldozatát a ledobás után áldozata fejét szétzúzva öli meg.

(Pad Gyilkosság)

A zsoldos megragadja áldozatát jobb kezével megtartja ezután rövid kardjával kétszer hasba döfi mielőtt áldozata ernyedt testét a padlóra dobná.

(Tetőről történő gyilkosság)

A zsoldos leugrik a tetőről, ugrás közben előveszi rövid kardját és beleszúrja áldozata hátának közepébe, ezzel átvágva gerincét öli meg.

(Testreszabás)

A zsoldos avatar több módon testre szabható:

Színek:

  • Alap: Kék
  • Extra1: Szürke
  • Extra2: Zöld
  • Extra3: Piros

Ruházat:

  • Haladó: Kesztyű, csizma, kabát
  • Felső szintű: Testre szabható lila, zöld nadrág, hozzá illő piros köpeny, és templomos kereszt.
  • Elit: Másfajta kabát, nagyobb és jobb védelem, és ezüstmedál.

ApróságokSzerkesztés

  • A zsoldosok címere hasonlít a Sforza házéra, ezzel is sejtetve, hogy kapcsolódnak hozzájuk, vagy dolgoztak már nekik.
  • Néha amikor a Zsoldos légi merényletre készül nem húzza ki rövid kardját.
  • A rövid kard úgy néz ki mint egy rövídített Schiavona.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Mercenary_%28Animi_Avatar%29

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki