FANDOM

Ikonac2Ikonackr

Venetian Thieves Guild

A Velencei tolvaj céh épülete 1481-ben

A Velencei tolvaj céh egy tolvajokból álló szervezet volt, mely Velencében főként a kereskedők körzeteiben tevékenykedett a Reneszánsz ideje alatt.

TörténeteSzerkesztés

KialakulásaSzerkesztés

A Velencei tolvaj céhet 1465-ben alapították Antonio de Magianis csalódottsága miatt: a férfi rájött, hogy az átlagemberek nem nyerhetnének társadalmi fölényt a nemesek felett. Szervezett egy olyan tolvajokból álló csoportot, mely főleg a velencei társadalom tehetősebb polgárait rabolta ki.

Áthelyezés a SetábaSzerkesztés

Palazzo dellaseta

A Palazzo della Seta, 1486-ban

1481-ben az Asszaszin Ezio Auditore da Firenze megérkezett Velencébe. Antonio, titokban egy Asszaszin volt, aki tájékozott volt Ezio jelenlétében és kapcsolatba lépett vele, miután Ezio elhozta a sebesült tolvajt Rosát a céhbe Ugohoz.

Ezióval együtt a tolvajok azt tervezték, hogy megölik a Templomos Emilio Barbarigót, aki azt tervezte, hogy egyesíti a velencei kereskedőket egy zászló alatt. Ezio ellopta a velencei őrök fegyverzetének egy részét és a tolvajoknak adta, hogy álruhaként használják, a fegyverzetet miközben elhelyezik magukat a háztetők felett, amik körülveszik a Palazzo della Seta-t Emilio otthonát. Ezio csendben beszivárogott az épületbe és óvatosan meggyilkolta Emiliót, ami után a tolvajok megölték a megmaradó őröket. Ezután a tolvajok használták a Palazzo della Setát a céhek főhadiszállásukként.

Ezio tanulmányai Szerkesztés

Ezio Auditore da Firenze amellett, hogy új barátokat (és egy futólagos szerelmet), még új tudást is szerzett. Itt tökéletesítette falmászótechnikáját.

A céh tagjaiSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Venice_Thieves_Guild