FANDOM

Ikonackbh.png
Előző eseményKutatás Cesare Borgia után
Valencia megtámadása egy korabeli rajzon.jpg
#Valencia megtámadása
IdőszakReneszánsz
Dátum1506
HelyszínValencia
KövetkezményCesare Borgia elmenekülése
Cesare Borgia hadserege szétszóródik
Micheletto Corella halála
Érintett frakciókAsszaszinok
Templomosok
Érintett személyekEzio Auditore da Firenze
Niccolò Machiavelli
Leonardo da Vinci
Micheletto Corella
Cesare Borgia

Az utazásSzerkesztés

„Nos, nincs szükségünk az Almára ahhoz, hogy megmondjuk, mit tervez öreg barátunk, Cesare.”
—Niccolò Cesare terveiről[src]

A visszalépés ellenére Ezio és Niccolò elhatározták, hogy elpusztítják Cesare új seregét, és együtt összeállítottak egy tervet. Míg Niccolò behatolt a támogatók táborába, Ezio a kikötő felé tartott. Az első hajóhoz érve meggyújtotta az első bomba zsinórját, és bedobta a járműbe, elmerengve azon, mekkora pusztító erővel rendelkezhet egy ilyen kis méretű eszköz. A robbanás viszont olyan méretű volt, hogy a hajó darabjait magasan felrepítette az égbe, teljesen megdöbbentve ezzel az asszaszint.

Ezio folytatta Cesare hajóinak felrobbantását, melyet sok esetben megkönnyített, hogy a hajókban lévő lőpor szétvetette a két szomszédos hajót is. Végül Ezio egymagában húsz hajót robbantott fel tíz bombával. Ezután találkozott Niccolòval az utca sarkán, melyben a Magányos farkas állt.

Micheletto halálaSzerkesztés

Az épület tetejére felmászva a két asszaszin a tetőablakon keresztül kikémlelte Cesarét és Michelettót, amint az események újabb fordulatait beszélték meg. Cesare dühében Michelettót vádolta kudarcaikért, melynek hatására végül a bérgyilkos rávetette magát mesterére.

Cesare gyorsan előrántotta övébe tűzött pisztolyát, és egy lövéssel teljesen szétroncsolta az arcát. Ezio visszahúzódott, abban a reményben, hogy távozásakor elkaphatja Cesarét, azonban Niccolò, amikor a jobb rálátás érdekében előrébb kúszott, véletlenül lesodort egy cserepet a tetőről. Ez felkeltette Cesare figyelmét, és előkapta második fegyverét, az előzőhöz hasonló gyorsasággal, és vállon lőtte Niccolòt.

Ezio először üldözni akarta a templomost, azonban társának sérülése túl súlyos volt, orvosi segítségre volt szüksége. Miután találtak egy orvost, megtudták tőle, hogy a lövedék áthaladt Niccolò vállán, így két hét alatt felépülhet annyira, hogy elutazhasson. Ezio továbbment, hogy üldözze Cesarét, amihez Niccolò sok sikert kívánt.

KövetkezményekSzerkesztés

Cesare: „Hogyan találtál meg?”
Ezio: „Az Alma, melyet Mario Auditorétől loptál el, vezetett ide.”
Cesare és Ezio Viana mellett[src]

1507-ben Ezio végre rátalált Cesarére: a templomos sógora, János király seregeit vezette ostromra Viana ellen.

A csatatéren Ezio rátámadt Cesarére, azonnal, bár sikertelenül, megkísérelte megölni őt rejtett pengéjével. A templomos emberei feltartották az asszaszint, amíg Cesare elmenekült Viana felé. Egy becsapódó ágyúgolyó miatt Ezio egy ideig eszméletlenül feküdt, de azután Cesare után vetette magát, követve őt a kisvároson keresztül.

A harcoló őrökön keresztülverekedve magát, megmászva két égő ostromtornyot, Ezio elérte a vianai vár falait. Miután átvágta magát egy kisebb ellenséges csoporton, az asszaszin párbajba bocsátkozott Cesaréval.

A templomos őrök meg-megújuló hullámai ellenére Ezio sorban le tudta törni Cesare páncéljának darabjait, végül legyőzve őt. Mivel a templomos megszállottan azt ismételte, ember nem ölheti meg őt, Ezio hidegvérrel azt válaszolta, ebben az esetben a Sors kezére bízza őt, és ledobta Cesarét a falról, megölve ezzel a Borgiát.

Később, egy sokkal idősebb Ezio visszatért a Villa Auditore alatti Szentélybe, hogy hátrahagyjon egy nyomot a Colosseum Kamrát védő jelszóhoz, melyet Leonardo tanácsolt neki évekkel korábban. A jelet csak a saslátást birtokló személyek láthatták.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki