FANDOM

IkonackscIkonarend

Umar Ibn-La'Ahad
Karakterek Wiki noimage
Életrajzi információk
Elhunyt1176
Maszjáf, Szíria
Korszakközépkor
Politikai információk
HovatartozásLevantei Asszaszinok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Titkos keresztes háború
Assassin's Creed: Revelations (csak említik)

Umar Ibn-La'Ahad ( ? - 1176) egy Mester Asszaszin volt, a legendás Altaïr Ibn-La'Ahad apja.

ÉletrajzSzerkesztés

1176-ban Saladin megostromolta Maszjáfot. Miután felfedte egy kém Salah Al'din sátornak, a helyszínét, Ahmad Sofian beszivárgó Salah Al'din sátorába és egy üzenetet hagyott ott.

Miközben sikeresen sikerült beszivárognia a sátorba és otthagyni az üzenetet, Umar éppen el akart távoznia, de amikor meglátta őt Salah Al'din, kényszerítette az Asszaszint, hogy elmeneküljön és megöljön egy Szaracén nemesembert a folyamatban.

Amikor a Szaracénok lépéseket tettek, hogy kialakítsanak egy békeszerződést, követelték, hogy Umar életét vegyék el, mert megölte a Szaracén nemesembert. Azonban, ha az Asszaszinok ellenállnának, akkor a Szaracénok megölnék Ahmadet és folytatnák a város ostromát.

A sok sikertelen próbálkozás után, Rashid ad-Din Sinan, a Levantei Asszaszinok Mentorának nem volt más választása, mint, hogy kivégeznie Umart. Pillanatokkal korábban a kivégzése előtt, Umar hallotta a tizenegy éves fia hangját, ahogy neki kiáltott a vár tetejéről.

ForrásSzerkesztés