FANDOM

Ikonac2.pngIkonackr.pngIkonacbh.pngIkonacpl.pngIkonackbh.pngIkonace.png
Maszjáftól Firenzéig.png
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Maszjáftól Firenzéig projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Csermely Attila dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.
Toszkána
Területek Tuscanyart.jpg
Politikai információk
ÁllamFirenzei köztársaság
IrányítóiMedici-ház
FrakciókPazzi-ház
Történelmi információk
AlapítójaEtruszkok
Alapításának idejeI.e. 3. században
Kiegészítő információk
Nevezetes helyekVilla Salviati
Antico Teatro Romano
Gyilkossági célpontokStefano da Bagnone
Francesco Salviati
Jacopo de' Pazzi

Toszkána egy régió Itáliában. Közismert a szép tájairól, a gazdag művészeti hagyományairól, hatalmas befolyásáról, és a kultúrájáról. Toszkánát sokan az itáliai reneszánsz igazi szülőhelyének tartják, hiszen otthont nyújtott a művészettörténelem legbefolyásosabb képviselőinek, például Danténak, Botticellinek, Michelangelónak, és Leonardo da Vincinek.

A régió sok szép helynek adott otthont, például Firenzének, Sziénának, továbbá olyan kis településeknek, mint Monteriggioni vagy San Gimignano. Ezio Auditore Firenzében élt, amíg az apját és a testvéreit ki nem végezték. Ezt követően is a régióban maradt, de kénytelen volt Monteriggioniba költözni.

ApróságokSzerkesztés

  • Az Assassin's Creed II-ben Toszkána a térképen egy területet képezett San Gimignanóval, pedig Monteriggioni szintén Toszkána része.
  • Ez az egyetlen hely az Assassin's Creed II-ben, amit nem mutattak be egy különleges Animus bevezetéssel.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Tuscany

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki