FANDOM

Ikonac3Ikonv

The Tyranny of King Washington: The Infamy
AC3 TheInfamy Cover
Fejlesztő(k)Ubisoft Montreal
KiadóUbisoft
Megjelenés (USA)2013. február 20.
Megjelenés (EU)2013. február 19.
MűfajTörténelmi akció-kaland
JátékmódokSingleplayer
ESRB besorolásMature (Érett)
PlatformokXbox 360, PS3, PC
TárolóegységekDLC (Letölthető tartalom)
Weboldal

The Tyranny of King Washington: The Infamy az első a három letölthető tartalom közül a The Tyranny of King Washingtonban.

Ez az epizód középpontjában Ratonhnhaké:ton áll, aki megpróbálja megfosztani a trónjától George Washingtont, miután a hatalomvágya miatt megválasztotta magát Amerika Királyának.

CselekményeSzerkesztés

Az epizód cselekménye, néhány hónappal az Assassin's Creed III feltételezett eseményei után játszódik, miután az angolok vereséget szenvedtek, és a kolóniák függetlenséget kaptak.

Az epizód kezdetekor, Ratonhnhaké:ton egy folyópart közelében alszik a Határvidéken, miközben viseli az állat lélek kinézetet.

Ratonhnhaké:tont felébresztette az anyja, Kaniehtí:io, aki figyelmeztette őt, hogy veszély van az erdőben. Követte őt, majd kihallgatták a kékkabátosokat, akik megtámadták a falusiakat. Miután legyőzték a csapatokat, egy nő figyelmeztette Kaniehtí:iót, hogy György király keresi őt.

Kaniehtí:io levezette Ratonhnhaké:tont a domb tetejéről, míg Ratonhnhaké:ton megkérdőjelezte a környezetét, és hogy miért említette a nő George Washingtont "király"nak.

Ahogy elérték a domb tetejét, kifigyelték a kékkabátosok egyik csoportját, ahogyan kényszerítik a városlakókat a templomba, és eltorlaszolják az ajtót. A kékkabátosok vezetője követelte, hogy a városlakók tájékoztassák őt, hogy hol tartózkodik Kaniehtí:io. Mindazonáltal, a polgárok nem tudták, ezért a katonák felgyújtották a templomot. Ratonhnhaké:ton, és az anyja gyorsan megölték Washington embereit, és felszabadították a városlakókat, azonban egy ágyúgolyó becsapódása végzett velük, mielőtt el tudtak volna menekülni.

Később visszatértek a faluba, ahol megtámadták őket a kékkabátosok. György Király kíséretében, Benedict Arnold és Putnam tábornok, megölték Ratonhnhaké:ton anyját a jogar segítségével, amelyre rászerelték az Éden Almáját. Ratonhnhaké:ton harcolt Washingtonnal, azért, hogy legyőzze az Almát, amelytől a hatalma származott, ennek dacára, később lelőtték és leszúrták az indiánt, következésképpen eszméletét vesztette. Mikor Ratonhnhaké:ton felébredt egy barlangban, öt hónap telt el, és a Klánanya elmesélte a fiúnak, hogy mi történt. Megjegyezte, hogy nem lepődött meg az anyja halálán, sőt, kijelentette, hogy ő vitte a halálba magát. Nem sokkal ezután, Ratonhnhaké:tonnak megparancsolta a Klánanya, hogy mássza meg a vörös fűzfát, és vegye le a szűz ágakat, illetve igya meg a teát. Ezt követően, megitta és képes lett láthatatlanná válni, valamint megidézhetett egy csoport farkasfalkát, hogy megöljék az ellenségeit. Ezután, az egyik társa, megkérte, hogy segítsen megtalálni a testvérét. Ekkortól fogva, megtalálták a nyomok által, és a bajtársai kérése visszament a Klánanyához további utasításért.

Amikor visszatért a rejtekhelyre, felfedezte, hogy az összes falubelit megölték, és a Klánanya haldoklik. Az öreg hölgy kiadta az utolsó utasításokat a fiúnak, és mondta neki, hogy ölje meg Washingtont, illetve Israel Putnamet és Benedict Arnoldot, hogy befejezze, amit az anyja elkezdett. Ratonhnhaké:ton követte Israel Putnamet egy nagy erődbe, ahol megtalálta Benedictet. Nem sokkal ezután, megölte az őröket, és halálosan megsebesítette Benedict Arnoldot. Mielőtt meghalt volna a férfi, Arnold kijelentette, hogy menjen és keresse meg Benjamin Franklint Bostonban. Ratonhnhaké:ton tudtán kívül, Putnam hátulról leütötte az indiánt a pisztolyával, ennek eredményeképpen eszméletlen lett. Kicsit később, Ratonhnhaké:ton felébredt és rájött, hogy őt elfogták és éppen most szállítják egy konvojban Boston felé. Pár perccel utána, Putnam felfedte szándékait, hogy elfoglalja Bostont és átadja Ratonhnhaké:ton fejét Washingtonnak, mint egy ajándékot.

EmlékekSzerkesztés

  1. Ébredés
  2. A falu veszedelme
  3. Út a szellemvilágba
  4. Egyszemélyes falka
  5. A bosszú ösvénye
  6. Igazság tétetik

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/The_Tyranny_of_King_Washington:_The_Infamy