FANDOM

Ikonacpl.pngIkonarend.png

„Tessa nyugtalanítóan szereti a mérgeket. Annyira precíz, hogy képes egy embert megbénítani, elaltatni, megőrültetni, álhalált okozni, és persze szörnyűséges módokon gyilkolni.”
—Francesco[src]

ACPL tessa.jpg

Tessa Varzi (?-1503) az Itáliai Asszaszinok tagja, és a mérgek mestere volt. Francesco Vecellioval és Cipriano Enuval több küldetésein is részt vett.

ÉletrajzSzerkesztés

TanoncságSzerkesztés

Handle with care PL.jpg

Méregalapanyagok.

1501 és 1503-ban Róma városában volt tanonc Ezio Auditore da Firenze alatt, s profi zsebtolvajjá vált a képzés alatt. Francescóval, későbbi vezetőjével is ez idő alatt találkozott.

Rengeteg küldetést teljesített a csapattársaival, ahol gyakran igénybe vették a mérgekhez kapcsolódó szakértelmét.

Egy alkalommal, Francesco segítségével gyűjtött nyersanyagokat, aki tanúja volt, hogy viszonylag egyszerű dolgokból lesznek a hatásos mérgek: dió, gombák és vadvirágok.

Asszaszin életSzerkesztés

Cover Fire PL.jpg

Tessa és Francesco egy küldetésen.

Tessa három küldetésben vett részt, ahol ő játszotta a kulcsszerepet.

Az elsőben Cesare Borgia saját szórakoztatására ölt meg foglyokat. Az asszaszinok Tessa segítségével elaltatták a foglyokat, majd a nyelvüket kivágva, beküldték őket a foglyok helyett, ahol Cesare végzett vleük.

A második küldetés során Elisabetta Gonzaga, Urbinói hercegnőt védték, akit a Borgiák el akartak intézni, mert a hercegnő nyíltan szót emelt a Borgiák ellen. A hercegnő azonban nem akarta a védelmet, így az asszaszinok titokban védték, de amikor már tarthatatlan volt a helyzet, Tessa elaltatta a nőt, s kimenekültek a városból vele.

A harmadik, Agostino Barbarigo dózse meggyilkolása volt. A dózsét az asszaszinok segítették, aki megígérte, hogy nem fog testvéreihez hasonló módon átállni, még is idővel megfertőzték a Borgiák. Tessa négy fenyegető levelet küldött neki, amikben őrölt méreg volt, így Agostino megbetegedett, majd meghalt.

HalálaSzerkesztés

PL Smokeout.jpg

Tessa utolsó pillanatai.

1503-ban elintézték Charles de la Motte csapatait, ám később Cesare erőivel visszatérve csapdába csalta az asszaszinokat. Az embereket terrorizálták, hogy előcsalogassák Francesco csapatát. A túlerővel szemben, inkább menekülőre fogták, s egy fogadóban kerestek menedéket. Hiába barikádozták el magukat a fogadóban, lángoló nyilakkal felgyújtották az egész épületet. Miközben az emeletre menekültek a tűz elöl, beszakadt a padló és több asszaszin, köztük Tessa, a tűz martalékává vált.

Személyisége és jellemzőiSzerkesztés

Tessa büszke és magabiztos nő, aki gyakorlatilag meghívta magát Francesco csapatába, miután azt vezetővé választották. Együtt töltött idejük alatt Francesco nem győzte dicsérni a nő sebességét és hatékonyságát.

Tessa a zsebtolvajlás és a mérgek mestere volt. Szinte bármiből képes volt mérget előállítani, és azt pengékre vagy lövedékekre kenni.

Bár Tessa teljes képzést kapott, ő főleg lándzsával, nyílpuskával és mérgekkel harcolt.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Tessa_Varzi

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki