FANDOM

Ikonac1IkonackscIkontrend
Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

Talal
Karakterek Talal
Életrajzi információk
Született1157
Elhunyt1191
Damaszkusz, Szíria
Politikai információk
HovatartozásSzaracénok
Templomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed
Assassin's Creed: Titkos keresztes háború
Hangját kölcsönözteJake Eberle

„Koldusok, szajhák, szerfüggők, leprások... Szerinted szolgának valók ők, kik a legalantasabb munkára is képtelenek? Nem azért vettem őket magamhoz, hogy eladjam, hanem hogy megmentsem őket! Te pedig megölnél mindannyiunkat pusztán azért, mert ezt kérték tőled.”
— Tala utolsó szavai, Altaïrhoz.[src]

Talal (1157 - 1191), egy rabszolgatartó volt, és taglya a Templomos Rendnek. Egyike volt annak a kilenc embernek, akivel az Asszaszin Altaïr Ibn-La'Ahad végzett a megváltás iránti küldetésében, mestere a levantei Asszaszinok mentorának Al Mualimnak parancsára, a harmadik keresztes hadjárat alatt. Jeruzsálem gazdag negyedében tartózkodott, ahol rabszolga-kereskedelmi vállalkozását űzte.

ÉletrajzSzerkesztés

Jeruzsálem rabszolgatartójaSzerkesztés

„ Hasznot húztok az emberi életekből, elraboljátok Jeruzsálem polgárait és eladjátok őket rabszolgának.”
—Altaïr, Talalnak.[src]

Talal egy nagy rabszolga piacot működtetett, amit a jeruzsálemi örök figyelmen kívül hagytak, pedig általában nagyon éberek voltak. Gyors észjárású, agilis természetű és mesterlövész is volt. Olyan történetek keringtek róla mint, hogy megnyert egy csatát csak az íjával és nyilával, mellyel kivételes pontossággal bánt. Koldusokat, kurvákat, tolvajokat raboltatott el akik csatornákban, börtönökben vagy bordélyokban élték mindennapjaikat. Nábluszi Garniernek szállította őket, aki Akko "gyógyítójaként" volt ismert.

A legtöbb férfit simán lehagyta, büszke is volt akrobatikusságára és bátorságára, aggályok nélkül dicsőítette magát bárkinek aki halandó volt meghallgatni. A humort nagyon kedvelte, ezért gyakran eljátszadozott ellenségeivel mielőtt végzett volna velük.

Ismert, hogy emberei is nagyon hűségesek voltak hozzá, minden parancsának eleget tettek, még ha ez a saját életük elvesztését is jelentette. Csatlakozott a templomosokhoz, és megszerezte titkaikat beleértve az Éden Darabjáról való tudást is.

HalálaSzerkesztés

„Úgy látom, nem segíthetek, mert te sem akarsz segíteni magadon, én pedig nem hagyhatom, hogy a munkámat bármi veszélyeztesse. Nem hagysz más választást. Meg kell halnod.”
—Talal, Altaïrnak.[src]

Amikor Altaïr nyomozott Talal után a gazdag negyedben, felfedezte rabszolgatartó raktárát. Amint az Asszaszin belépett a raktárba, bezárult mögötte az ajtó és Talal gúnyos nevetésére lett figyelmes.

Megjelentek Altaïr körül az emberei, miközben azzal dicsekedett, hogy ő vezette raktárba az Asszaszint. Majd a templomos megparancsolta embereinek, hogy végezzenek vele, a parancsot kérdés nélkül teljesítették. Talal fentről figyelte a küzdelmet, majd amikor látta, hogy Altaïr áll nyerésre megfutamodott.

AC1 Talal Death

Altaïr végez Talallal.

Talal elmenekült a rabszolgatartó komplexumból, egy a mennyezeten lévő csapóajtón keresztül. Altaïr azonban üldözőbe vette, és egy hosszú hajsza vette kezdetét Jeruzsálem tetőin és utcáin.

Talal gyakran nézett maga mögé futás közben, és próbálta meggyőzni üldözőjét arról, hogy hagyja meg életét. Majd megfordult, íját előkészítettem ám Altaïr végzett vele rejtette pengéjével.

A haldokló Talal utolsó szavaiban megjegyezte, hogy az emberek értékesítésével Jeruzsálem legszerencsétlenebb emberein akart segíteni. Megemlítette, hogy már elvesztette hitét a halál utáni életben, és hogy a hite hagyott embereket próbálta menteni. Majd amikor már nem tudott tovább beszélni, meghalt Altaïr karjában.

Személyiség és jellemzőkSzerkesztés

Talal nem rendelkezett magas erkölcsi elvárásokkal, nem volt rest férfiakat és nőket akaratuk ellenére fogva tartani. Azt állította helyesen cselekedett, hisz csupán koldusokat, kurvákat, szenvedélybetegeket, és leprásokat próbált cselekedeteivel megmenteni. Tudta, hogy halála nem akadályozza templomos testvérei terveit.

Akárcsak Templomos társai, ő is elvesztette az Istenbe vetett hitét, állította, hogy az Úr már rég elhagyta az embereket. Cselekedeteit mentésnek tulajdonította. Kissé arrogáns volt, mondván ő hagyta hogy Altaïr végezzen embereivel.

AC1 Warehouse ambush

Altaïr szemben Talallal.

Talal mindig egy íjat viselt a hátán, valamint egy tegeznyi nyilat. Kardot viselt oldalán hüvelyben de mindig is jobbján bánt az íjjal és a nyíllal. Sötétszürke tunikát viselt sárga csíkokkal, valamint egy sima fehér nadrágot. Mindkét csuklóján alkarvértet hordott, és egy nagy övvel is rendelkezett. Kecskeszakállas volt, haja tarkójáig alaposan le volt fonva. Átlagos termetű és magasságú ember volt.

ApróságokSzerkesztés

  • Talal szerepelt a 2007-es E3 Játékmeneti Előzetesében, amiben Altaïr beszivárgott a rabszolga-kereskedő rejtekhelyére, üldőzőbe vette majd megölte Talalt.
  • Talal egyike volt azoknak a célpontoknak akiket meg állíthattak a polgárok, hasonlóan Sibrandhoz, Abu'l Nuqoudhoz és Jubair al Hakimhoz.
  • Talal embereit még halála után is láthattuk Jeruzsálemben a későbbiek során.
  • Talal egy arab név melynek jelentése: csodálatra méltó, és .

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Talal

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki