FANDOM

IkonacrIkonackre

„Megtudtuk, hogy a bizánciak be akarnak szivárogni a Topkapı-palotába, most, hogy Szulejmán herceg visszatért a hadzsáról. Ha tényleg le akarnak csapni, ma este fognak a herceg által szervezett kulturális rendezvényen.”
—Yusuf Tazim a bizánciak tervéről beszél Eziónak.[src]

Következő eseményLázadás Theodosius kikötőjénél
Prince's banquet 15
#Támadás Szulejmán herceg ellen
IdőszakReneszánsz, 16. század
Dátum1511
HelyszínTopkapı-palota, Konstantinápoly
KövetkezményI. Szulejmánt megmentik.

Ezio Auditore kapcsolatot szerez a vezetőségben I. Szulejmán révén.

Ezio és Szulejmán nyomozni kezd Tarik Barleti után.
Érintett frakciókAsszaszinok

Oszmánok

Bizánci Templomosok
Érintett személyekEzio Auditore da Firenze

Yusuf Tazim
I. Szulejmán
Ahmet

Tarik Barleti

A támadás Szulejmán herceg ellen egy 1511-ben történt esemény volt, mely során Ezio Auditore da Firenze és a Konstantinápolyi Asszaszin Céh tagjai beszivárogtak egy a Topkapı-palotában tartott kulturális rendezvényre, hogy megvédjék Szulejmán herceget a bizánci orvgyilkosoktól.

MentésSzerkesztés

A bankettSzerkesztés

640px-Prince's banquet 12

Szulejmán köszönti a vendégeket a banketten.

Szulejmán egy feltételezett gyilkossági kísérlet célpontja lett a Bizánciak által egy olyan kulturális kiállításon, amit a Topkapı palotában rendeztek. Szerencsére a Török Asszaszinok beszivárogtak a bankettre, majd olasz vándorénekesekként álcázták magukat, és csendben megölték a gyilkosokat.

Azonban egy őr észrevette, hogy Asszaszinok is vannak a palotában, és képtelenek voltak, hogy rejtve maradjanak, majd kitört egy csata. Ezio befejezte a küzdelmet azáltal, hogy megölte az utolsó Templomost, aki meg akarta támadni Szulejmánt.

Ekkor Ezio és Szulejmán szívélyesen üdvözölték egymást, és név szerint bemutatkoztak egymásnak. Miután Szulejmán megparancsolta az őröknek, hogy távolítsák el a holtesteket és küldjék haza az otthonukba a vendégeket, Ezio segítségét kérte.

640px-Uneasy meeting 2

Ahmet, Tarik, és Szulejmán a találkozón.

ÖsszeesküvésSzerkesztés

Másnap reggel Ezio visszatért és Szulejmán megkérte őt, hogy kémkedjen egy olyan találkozón, ahol a nagybátyja, Shehzade Ahmet, és Tarik Barleti a Janicsárok kapitánya vesz részt.

Szulejmán elmagyarázta, hogy a nagyapja azt akarta Ahmettől, hogy utána ő következzen a trónon, de a Janicsárok, a Szultán elitjei, Szulejmán apját, Szelimt akarták a trónon.

A találkozó során Tarik biztosította Szulejmánt, hogy átvizsgálja a beszivárgásokat, de Szulejmán türelmetlenül azt mondta, "az oka annak, hogy nyilvánvalónak kellene lennie." Ahmet szintén azzal vádolta Tariket, hogy a Janicsárok nagyon gyengék, bár Tarik nyilvánvalóan tagadta az állításokat.

KövetkezménySzerkesztés

„Egyenlőre tartsd figyelemmel Tarikot és janicsárjait. Szabadidejük túl nagy részét töltik a Bazár körül.”
—Szulejmán Eziónak[src]

Ezio tovább segített a török asszaszinoknak, mialatt Sofia a többi Kulcs helyének meghatározásán dolgozott. Egy ízben vándorzenésznek álcázva akadályozott meg egy támadást a Topkapi palotában, mely Szulejmán herceg ellen irányult, akiben felismerte korábbi útitársát, a "diákot". Miután alaposabban megismerték egymást, Ezio segített a hercegnek a merényletkísérlet mögött álló személyek megtalálásában.

Nyomozásuk Tarik Barletihez, a janicsárok kapitányához vezetett, akinek feladata Szulejmán védelme volt, emellett a herceg apjának, Szelimnek támogatója volt. Miután az asszaszin tanúja volt egy fegyverkereskedelmi cserének Tarik és Manuel Palaiologos, az egykori bizánciak örököse és a Templomos Rend tagja között, Szulejmán megbízta őt a kapitány meggyilkolásával.

Ezio végre is hajtotta a gyilkosságot, ám Tarik utolsó szavaival felfedte előtte, hogy valójában rajta akart ütni Manuelen és társán, Shahkulun ott, "ahol a leginkább bitonságban érzik magukat". Ezio bűntudatosan bocsánatot kért Tariktól, majd megvitte a hírt Szulejmánnak.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki