FANDOM

Ikonacr.png

„Ez a probléma. Az agyad egy fasírt. Túl sok szellem van a fejedben, túl sok hang. Tehát hogy javítasz ezen?... Beküzdöd magad a tárolt adatokhoz, befejezel befejezetlen ügyeket, és feltöröd őket. Befejezed, amit elkezdtél, egészen addig, amíg az elődödnek nem marad semmije, amit ne mutatott volna meg neked. EZ a szinkronizáció nexus.”
Clay Kaczmarek Desmond Milesnak magyarázza a szinkronizáció nexus mibenlétét.[src]

A szinkronizáció nexus az a pillanat, mely akkor érhető el, amikor az alany egy vagy több ősének összes génemlékét átélte, amikor egy jelentékeny emlék sem marad. Elérése a vérzés effekt legsúlyosabb következményeinek elkerülése miatt volt fontos.

Ismert előfordulásaSzerkesztés

„Egyelőre az Animus megóv. Meggátolja, hogy az összes ősöd egy közös romhalmazzá omoljon össze benned. De ha nem találsz rá a szinkronizáció nexusra, az összes személyiség egyként zuhan rád. Az nem lenne túl szép.”
—Clay Desmondnek.[src]

2012-ben, az Alma megszerzését követően Desmond Miles kómába esett. Visszafektették az Animusba, hogy megóvják a tudatát, ezért Desmond a Fekete Szobában ébredt fel, az Animus biztonsági üzemmódjában, ahol találkozott a 16-os számú Animus tesztalannyal, Clay Kaczmarekkel.

Miles-Jupiter.png

Desmond Jupiterrel beszél.

Clay elmondta Desmondnak, hogy csak úgy menekülhet meg, ha eléri a szinkronizáció nexust, felfedezve ősei összes emlékét, melyek máskülönben beszivárogtak volna Desmond saját emlékei és személyisége közé.

Desmond ezért elkezdte átélni őse, Ezio Auditore da Firenze kései emlékeit, aki a Maszjáf kulcsokat kereste, melyek felidézték előtte Altaïr Ibn-La'Ahad életének bizonyos szegmenseit.

Miután teljesítette ezeket az emlékeket, Desmond elérte a szinkronizáció nexust, az "idő nexusállapotába" került, ahol Jupiter, az Első Civilizáció egyik tagja a Nagy Templomról és az Első Katasztrófáról beszélt neki.

ForrásokSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Synch_Nexus

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki