FANDOM

IkonacacIkonac1IkonacblIkonac2Ikonac2dIkonacbhIkonacrIkonac3Ikonac3lIkonac4bfIkonacpIkonacuIkonacsIkonacccIkonacciIkonaccr
Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

„Hasonló tüneteket tapasztaltunk, mint olyan pácienseknél, akiket hipnotizáltak egy sokkos, traumás esemény újraélésére. Nem képesek azonnal a meghatározott emlékre ugrani. Oda kell segíteni őket. És még ilyenkor is felléphetnek problémák.”
Lucy Stillman Desmond Milesnak, a szinkronizáció nehézségeinek kifejtése közben.[src]

A szinkronizáció az Animusban lévő alany kapcsolódásának erősségét mutatta, az ősei emlékéhez.

Szinkronizáció fenntartásaSzerkesztés

1000px-AC1-First Sync Attempt

Desmound első lépései a programban.

A szinkronizáció látható egy kijelzőn, a bal felső sarokban. Ha a szinkronizáció kritikusan alacsony szintre csökken, a program figyelmeztet a deszinkronizáció veszélyére. Ha elfogyna minden szinkronizációnk, az emlék újraindul.

Az ős mentális állapota súlyosan érinti a felhasználót, így lehet, hogy Desmond Miles első belépése után, szinte azonnal elvesztette a kapcsolatot, mert nem tudta kezelni a hirtelen fellépő stresszt és traumát.

A szinkronizálás az jelenti, hogy mennyire követi az ősei cselekedeteit, ezért veszíthet szinkronizációt, ha mondjuk megsérül a csatában, vagy éppen ártatlan civileket öl.

Valamint a nagyon ellentétes cselekedetek, azonnal az emlék újraindítását jelenti. (pl: idő előtt ölünk meg valakit)

Az Animus 1.28-ban a szinkronizáció idővel magától visszaállt, a későbbi Animusokban, azonban gyógyszerekkel kellett visszaállítani, mintha csak az ős egészsége lenne.

Szinkronizáció növeléseSzerkesztés

Animus 1.28Szerkesztés

AC1 Sync Bar

Az Animus 1.28 az Abstergo Industries tulajdonában álló gép volt.

Itt fő és mellé memóriákra osztja a gép az emlékeket. A mellékmemóriák nem kötelezőek, de megcsinálva őket, nő a szinkronizáció stabilitása. (maximum 20-ig.)

Animus 2.0Szerkesztés

AC II Sync v

Az Animus 2.0-át Rebecca Crane fejlesztette ki.

Itt a szinkronizáció a kódex oldalainak gyűjtésével, és páncélok vásárolásával volt növelhető.

Itt a szinkronizáció nem tölt vissza magától, valamint több sérülés elszenvedése után, néhány szinkronizációt ideiglenesen el is zár a program. Azonban a kisebb sérülések, nem veszik le a teljes szinkronizációs pontot, így azok visszatöltődnek. Itt 25 a maximális szinkronizáció.

Animus 2.01Szerkesztés

ACBH Sync v

Ebben a verzióban annyi változott, hogy az egyes memória részek, kaptak egy külön szinkronizációs mérőt. Ez csak akkor lehetett maximális, ha pontosan úgy hajtottuk végre a feladatokat, mint a maga idejében az őse. (egy bizonyos fegyvert használt, nem vették észre, stb.)

Animus 2.03Szerkesztés

ACR Sync Bar

Miután Desmond kómába esett, a Fekete Szobába, az Animus egy elkülönített részébe került. Innen csak akkor juthatott ki, ha elérte a szinkronizációt, amit az ősei akartak mutatni neki.

Animus 3.0Szerkesztés

HelixSzerkesztés

AchievementekSzerkesztés

  • Abszolút szimbiózis: Teljesítsd 100%-ra a szinkronizációs métert.
  • Tökéletes visszahívás: Teljes 100%-ra a szinkronizációt, az első Sequence kivételével.
  • Il Principe: Érj el 100%-os szinkronizációt az ACB-ben és a The Da Vinci Disappearance (DLC)-ben.
  • Kedves emlékek: Érj el 100%-os szinkronizációt minden Sequence-ben.
  • Az új teadélután: Érj el 100%-os szinkronizációt Bostonban.
  • Határ menti lakos: Érj el 100%-os szinkronizációt a Határvidéken

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki