FANDOM

IkonacrIkonackscIkonackreIkonarend

„Mielőtt kivégeztem volna a fiadat, azt mondtam neki, hogy te magad rendelted el a megölését. Abban a hitben halt meg, hogy te elárultad őt el.”
—Swami Altaïr Ibn-La'Ahad-nak, 1227-ben.

Swami
Karakterek Swami v
Életrajzi információk
Elhunyt1227
Maszjáf, Szíria
KorszakÉrett középkor
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Titkos keresztes háború
Assassin's Creed: Revelations

Swami (? - 1227) a Levantei Asszaszinok egyik tagja volt a középkor folyamán. Miután Abbas Sofian a Rend tanácsának a feje lett, Swami lett a jobb keze.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Farim fia volt, Swami olyan gyengeelméjű Asszaszin tanonc volt, aki megtagadta, hogy megtanulja a Rend helyes útjait. Ő azt hitte magáról, hogy a másik tanoncoknál jobb, amikor valójában a legrosszabb volt.

PuccsSzerkesztés

Körülbelül 1225-ben, Abbas Sofian, egy magas rangú Asszaszin, megtervezett egy puccsot, hogy átvegye a Levantei Asszaszinok irányítását Malik Al-Sayf felett, amíg a Mentor Altaïr Ibn-La'Ahad távol volt. Swami csatlakozott Abbashoz a tervben, és neki megparancsolta, hogy ölje meg Sef Ibn-La'Ahad-ot, a mester fiát. Miközben azt mondta Sefnek, hogy saját apja rendelte el a halálát.

A Mentor visszatéréseSzerkesztés

New regime 4

Swami együtt Abbassal.

Körülbelül 1227-ben, Altaïr, a felesége, és a fia, visszatértek Maszjáfba Mongóliából miután sikeresen meggyilkolták Dzsingisz kánt és Swamit küldték, hogy üdvözölje őket az érkezésükön. Miközben találkozott Altaïrral és a családjával, Swamit megkérdezték, hogy őket miért nem üdvözölte Rauf ahogy kérték. Swami azt válaszolta, hogy meghalt lázban, de Altaïr kételkedett. Swami szintén tájékoztatta Altaïrt a tanács döntéséről, és Malik bebörtönzéséről. Szintén azt mondta nekik, hogy Sef elmenekült Alamutba, és Altaïr megmaradt fia, Darim otthagyta Maszjáfot, hogy megtalálja őt.

Másnap Altaïr elment a feleségével, Máriával találkozni a tanáccsal, de Swami elfogta az útvonalukat és elvezette az útjukhoz. Altaïr találkozott a tanáccsal, és észrevette, hogy a tanács tönkreteszi a Rendet. Altaïrt arra késztették, hogy azt higgye, hogy Sefet Malik meggyilkolta és őt bebörtönözték.

HalálaSzerkesztés

Miután megmentette Malikot a börtönéből és megtudta a fia halálával kapcsolatos igazságot, Altaïr dühösen a tanácshoz ment. Swaminek gyorsan megparancsolták, hogy ölje meg Malikot, lefejezte őt miközben betette a fejét egy zsákba. Altaïr találkozott Abbassal, és hozzájuk később csatlakozott Swami, aki átadta Abbasnak, a zsákot. Abbas bele nézet, majd megmutatta azt Altaïrnak. Ez után Abbas követelte az Almát Altaïrtól.

New regime 7

Swami suttog Altaïrnak.

Amikor Swami elment visszaszerezni az Almát, suttogta Altaïrnak, hogy mielőtt megölte Sefet, azt mondta neki, hogy a saját apja rendelte el a halálát. Altaïr felbőszült, és átadta neki az Almát. Amikor Swami megérintette az Almát, a szemei kipattantak és a szája erőltetve nyitva maradtak, a teste kibocsátott egy aranyizzást. Elkezdet az arcai megszakadni és a fülei leesni. Swami mélyen leragasztotta a karjait a torkába és elkezdte összekeverni a saját szerveit. Szintén kivette a tőrét és elkezdte megdöfni magát. A haragjában Swami véletlenül Máriát megszúrta. Nem sokkal ezután Swami elcsonkított, deformálódott teste a földre zuhant és meghalt.

ApróságokSzerkesztés

  • A Titkos keresztes háborúban Swami megölte magát a regényben azáltal, hogy megérintette az Éden Almáját azután megcsonkította magát, de az Assassin's Creed: Revelations-ban, Altaïr használja az Almát Swamit végül a rejtett pengéjével megöli.
  • Bizonyos esetekben, ha az "Egy új rendszer memóriát újra játsszuk akkor Swami haja megváltozik.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Swami

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki