FANDOM

Ikonacr.pngIkonacksc.pngIkonackre.pngIkonarend.png

„Mielőtt kivégeztem volna a fiadat, azt mondtam neki, hogy te magad rendelted el a megölését. Abban a hitben halt meg, hogy te elárultad őt el.”
—Swami Altaïr Ibn-La'Ahad-nak, 1227-ben.

Swami
Karakterek Swami v.png
Életrajzi információk
Elhunyt1227
Maszjáf, Szíria
KorszakÉrett középkor
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Titkos keresztes háború
Assassin's Creed: Revelations

Swami (? - 1227) a Levantei Asszaszinok egyik tagja volt a középkor folyamán. Miután Abbas Sofian a Rend tanácsának a feje lett, Swami lett a jobb keze.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Farim fia volt, Swami olyan gyengeelméjű Asszaszin tanonc volt, aki megtagadta, hogy megtanulja a Rend helyes útjait. Ő azt hitte magáról, hogy a másik tanoncoknál jobb, amikor valójában a legrosszabb volt.

PuccsSzerkesztés

Körülbelül 1225-ben, Abbas Sofian, egy magas rangú Asszaszin, megtervezett egy puccsot, hogy átvegye a Levantei Asszaszinok irányítását Malik Al-Sayf felett, amíg a Mentor Altaïr Ibn-La'Ahad távol volt. Swami csatlakozott Abbashoz a tervben, és neki megparancsolta, hogy ölje meg Sef Ibn-La'Ahad-ot, a mester fiát. Miközben azt mondta Sefnek, hogy saját apja rendelte el a halálát.

A Mentor visszatéréseSzerkesztés

New regime 4.png

Swami együtt Abbassal.

Körülbelül 1227-ben, Altaïr, a felesége, és a fia, visszatértek Maszjáfba Mongóliából miután sikeresen meggyilkolták Dzsingisz kánt és Swamit küldték, hogy üdvözölje őket az érkezésükön. Miközben találkozott Altaïrral és a családjával, Swamit megkérdezték, hogy őket miért nem üdvözölte Rauf ahogy kérték. Swami azt válaszolta, hogy meghalt lázban, de Altaïr kételkedett. Swami szintén tájékoztatta Altaïrt a tanács döntéséről, és Malik bebörtönzéséről. Szintén azt mondta nekik, hogy Sef elmenekült Alamutba, és Altaïr megmaradt fia, Darim otthagyta Maszjáfot, hogy megtalálja őt.

Másnap Altaïr elment a feleségével, Máriával találkozni a tanáccsal, de Swami elfogta az útvonalukat és elvezette az útjukhoz. Altaïr találkozott a tanáccsal, és észrevette, hogy a tanács tönkreteszi a Rendet. Altaïrt arra késztették, hogy azt higgye, hogy Sefet Malik meggyilkolta és őt bebörtönözték.

HalálaSzerkesztés

Miután megmentette Malikot a börtönéből és megtudta a fia halálával kapcsolatos igazságot, Altaïr dühösen a tanácshoz ment. Swaminek gyorsan megparancsolták, hogy ölje meg Malikot, lefejezte őt miközben betette a fejét egy zsákba. Altaïr találkozott Abbassal, és hozzájuk később csatlakozott Swami, aki átadta Abbasnak, a zsákot. Abbas bele nézet, majd megmutatta azt Altaïrnak. Ez után Abbas követelte az Almát Altaïrtól.

New regime 7.png

Swami suttog Altaïrnak.

Amikor Swami elment visszaszerezni az Almát, suttogta Altaïrnak, hogy mielőtt megölte Sefet, azt mondta neki, hogy a saját apja rendelte el a halálát. Altaïr felbőszült, és átadta neki az Almát. Amikor Swami megérintette az Almát, a szemei kipattantak és a szája erőltetve nyitva maradtak, a teste kibocsátott egy aranyizzást. Elkezdet az arcai megszakadni és a fülei leesni. Swami mélyen leragasztotta a karjait a torkába és elkezdte összekeverni a saját szerveit. Szintén kivette a tőrét és elkezdte megdöfni magát. A haragjában Swami véletlenül Máriát megszúrta. Nem sokkal ezután Swami elcsonkított, deformálódott teste a földre zuhant és meghalt.

ApróságokSzerkesztés

  • A Titkos keresztes háborúban Swami megölte magát a regényben azáltal, hogy megérintette az Éden Almáját azután megcsonkította magát, de az Assassin's Creed: Revelations-ban, Altaïr használja az Almát Swamit végül a rejtett pengéjével megöli.
  • Bizonyos esetekben, ha az "Egy új rendszer memóriát újra játsszuk akkor Swami haja megváltozik.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Swami

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki