FANDOM

Ikonac2IkonackrIkontrend

Stefano da Bagnone
Karakterek Zw-thepazziconspirators-Stefano
A Pazzi összeesküvők - Stefano da Bagnone (bal hátsó oldalon)
Életrajzi információk
Született1418
Elhunyt1479
Toszkána, Olaszország (Itália)
KorszakReneszánsz
Politikai információk
HovatartozásTemplomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed II
Assassin's Creed: Reneszánsz
Hangját kölcsönözteTony Robinow

„Ha azt gondolod, hogy az Úrnak van bármilyen érdeklődése az ügyeink iránt, akkor neked van egy újabb feladatod. De kérlek, minden eszközzel, továbbra is csapd be magad, ha ez segít új információkat szerezni.”
—Stefano gondolatai az Úrnak.

Stefano da Bagnone (1418 - 1479) egyike volt a Pazzi-összeesküvőknek, akik megpróbálták meggyilkolni Lorenzo de' Medici-t. Ő egy szerzetes és egy titkár volt, és őt bérelte fel Jacopo de' Pazzi, hogy megölje Lorenzo-t.

ÉletrajzSzerkesztés

A Pazzi összeesküvésSzerkesztés

„A Megértés Atyja vezessen bennünket!”
—Stefano da Bagnone és a többi Templomos mottója.

Stefano da Bagnone az összeesküvők közül az egyike volt, aki a Medici család ellen volt, 1478-ban a Templomosok egy találkozott rendeztek a Santa Maria Novella nevű katakombában. Ahol megbeszélték a tervüket, hogy megölik a Mediciket.

Másnap reggel a Medici család elment egy Nagy Misére a dómnál. A tömeg elrejtette a templomosokat, majd Francesco de' Pazzi elő bújt a tömegből és megölte Giuliano de' Medici-t. Stefano nyakon vágta Lorenzót, majd ez után Stefano elmenekült Toszkánába.

HalálaSzerkesztés

„Nem kell félni... Gondolom ezek megfelelnek a Római Isteneknek árnyékában...”
—Stefano utolsó szavai.

Míg Toszkánában menedéket keresett Stefano a Monte Oliveto Maggiore kolostorban. Addig Ezio informátorai megmondták neki, hogy hol tartózkodik Stefano és adtak neki egy új fegyvert is.

Ezután Ezio belopakodott a kolostorba, és használta a saslátását, hogy megtalálja Stefanót. Amikor megtalálta, lopakodva odament hozzá, és használta az új eszközét egy füstbombát, valamint a rejtett pengéjével megölte őt, majd elhagyta a kolostort.

Jellegzetességek és személyiségSzerkesztés

Stefano da Bagnone ravasz és kegyetlen volt. Ő elbújt, ahol őt könnyen nem találnák, meg miközben körülveszi magát olyan ártatlan személyekkel, akiket nem ismert. Stefano nagyon intelligens és értelmes volt, amikor a pap szerzetesekként álcázta a testőreit. Tudta, hogy az asszaszin szándékában áll lokalizálni őt és megölni őt.

Stefano is gyáva volt. Annak ellenére, hogy ő ravasz és áruló volt. Úgy döntött, hogy inkább elmenekül Firenzéből, minthogy segítsen Francescónak.

Stefanonak fehér haja, szeplős fejbőre volt. A bőre ráncos, vastag keze és világosbarna szeme volt.

Stefano köntösei sötét barnák voltak, jellemző egy reneszánsz papra. A köntöse tetején volt egy nagy csuklya, amiben Stefano elrejthette az arcát a nyilvánosság előtt. A pap magas volt, bár drasztikusan vékony és csak csont volt.

Utolsó szavaiSzerkesztés

Bagnone: Most fogom látni, hogy kinek volt igaza...

Ezio: Hol van Jacopo?

Bagnone: Nem kell félni... Gondolom, ezek megfelelnek az árnyékában a Római Isteneknek...

Ezio: Ora sei libero dalla paura. (Legyél mentes a félelmedtől most.) Requiescat in Pace. (Nyugodj békében.)

ApróságokSzerkesztés

  • Történelmileg, Stefano da Bagnone olyan pap volt, aki megpróbálta megölni Lorenzo de' Medici-t. Szerzetesekkel talált menedéket, de 1478. május 3-án letartóztatták. Az orrát és a füleit levágták, és őt felakasztották a Palazzo della Signoria-nál.
  • Ő egy ateista volt, ő azt állította, hogy az Isten nem létezik. Bár bizonytalan volt az igazságban (ahogy azt a végső szavaiban is alátámasztotta).
  • A halála előtt Stefanót látják, ahogy beszél egy áhítatosan keresztény szerzetessel. Mindazonáltal, amint Stefanót meggyilkolják, a szerzetes meg fogja próbálni megölni Eziót.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Stefano_da_Bagnone