FANDOM

IkonacbhIkonacplIkontrend

Silvestro Sabbatini
Silvestropng
Életrajzi információk
Született1472
Elhunyt1502
Róma, Itália
Politikai információk
HovatartozásBorgia-ház, Templomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Project Legacy

„Silvestro Sabbatini. Nemesnek hiszi magát. De csak bevásárolja magát társadalmi körökbe. Fekete nyelven beszél.”
—Fiora Cavazza

Silvestro Sabbatini (1472-1502) egy rabszolgakereskedő volt, a Templomos Rend tagja és Cesare Borgia ügynöke.

2012-ben az ő genetikai emlékeit használta az Abstergo Industries az újoncai képzésére létrehozott animi avatárt a Nemest.

ÉleteSzerkesztés

A Borgia szolgálatábanSzerkesztés

1502 körül Silvestro Cesare szolgálatában elbukott egy rábízott küldetést ezért Micheletto Corella levágta a bal kezét mint büntetés. Mikor Cesare-nek újra szüksége volt a szolgálataira elküldte hozzá Fiora Cavazza-t egy, a személyi mérnöke (Gaspar de la Croix) által tervezett műkézzel és egy második eséllyel.

Bár a férfi eleinte kifogásolta a gyér díszítést és a nyersséget, mikor a nő azt modta akkor visszaviszi Cesare-nek Sabbatini gyorsan elfogadta a műkezet és az újjabb esélyt.

Visszatérve a Borgia szolgálatába, Silvestro rabszolga-kereskedőként munkálkodott a Colle Palatino-t használva székhelyként. Onnan kiindulva rabolta el a város lakóit és szállította el őket a hajóin.

Annak ellenére, hogy megkapta a második esélyt, Silvestro még mindig érzékenyen viseltetett elvesztett karja iránt. Egyszer mikor egy nő megkérdezte fél-e Cesare-től azért amit a kezével tett, a férfi gondolkodás nélkül végzett vele.

HalálaSzerkesztés

1502-ben az asszaszin, Ezio Auditore da Firenze találkozott egy fiúval akinek erabolták az anyját. Miután megtudta tőle hová vitték Ezio elment a Colle Palatino-i főhadiszállásra és végzett a rabszolga-kereskedővel.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Silvestro_Sabbatini