FANDOM

Kenway-krónikák
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Kenway-krónikák projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Miksusz dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.

IkonacroIkonarendIkontrend

„A történelembe talán úgy kerülök be, mint áruló, lázadó vagy renegát. De nem számít hogy a történelem miképp emlékszik rám, az számít, hogy én a saját hitvallásomat követtem.”
—Shay Patrick Cormac[src]

Shay Patrick Cormac
ACRG Shay Cormac render
Életrajzi információk
Született1731
Korszak18. század
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Templomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Rogue

Shay Patrick Cormac (1731 - ?) a templomos rend tagja volt. Az atlanti-óceán területén tevékenykedett a Hétéves háború alatt.

Korábban az asszaszin testvériség gyarmati ágának tagja volt, de elhatározta, hogy a templomos rendnek szenteli az életét és lefogja vadászni azokat, akiket egykor a testvéreinek hívott. Morrigan nevű hajóján utazza keresztül az óceánt. Útja főleg New York és az Appalache-hegység felé irányul, de ezeken kívül számos más helyen megfordul.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Shay Cormac valamikor 1731-ben született New York-ban,egy Ír emigráns családba Dublin-ból. Az anyja bele halt a szülésbe, és apja gyakran nem volt otthon mivel egy tengeri kereskedő volt, így nagynénjénél nőt fel. A város durva részén élve Shay sokszor bajban találta magát, de barátja Liam O'Brien mindig megvédte

Végül, Shay csatlakozott apjához a tengeren, és bár hiányolta barátai társaságát, buzgón kezdte kiképzését lövészetben és vivásban, hogy képes legyen szembe nézni egy kalózzal , vagy megvédeni apja hajóját. Azonban 1747-ben egy ádáz vihar az apja és a legénység több tagjának életét követelte.

Összetörve, bolyongott New York utcáin kocsmai bunyókba keveredve amíg Liam újra megsegítette mert szerette volna barátját talpra állítani. Egy évvel késöbb, Liam bemutatta Shay-t mentorának, Achilles Davenportnak, és nem sokkal később beavatták a testvériségbe. Utána négy évvel később, Shay hűségesen, szorgalmasan, kötelesség tudóan szolgálta a krédót. Ennek ellenére továbbra is a két oldal: az Asszasszinok és a Templomosok, esküdt elenségeik motívumain gondolkodott. Idővel megemlítette kétségeit, Liam-től várva a válaszat a krédó és az akcióik erkölcsösségével valamint a Mentor egyre inkább gyengülő irányitásával kapcsolatban.

Felszerelés és képességeiSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Shay neve angolos formában a kelta Séaghdha-ra hasonlít, melynek jelentése sólyom. A középső neve a latin Patríciusból származik, melynek jelentése nemes. Családi nevének jelentése A korrupció fia.
  • Shay templomos öltözékét számos szimbólum ékesíti. Többek között egy Kelta csomó, Yggdrasil, triquetra-k és egy templomos jelkép.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Shay_Cormac