FANDOM

Ikonacbl.pngIkonacksc.pngIkontrend.png
Maszjáftól Firenzéig.png
F I G Y E L E M!

„Szórakozzanak uraim! És hajtsanak fel nekem néhány nőt amikor befejezték.”
—Shalim a testőreinek, mikor meglátogattak egy bordélyt.[src]

Shalim
Shalim.jpg
Shalim, a Bika fia
Életrajzi információk
Elhunyt1192
Szent Hilarioni kastély, Kyrenia, Ciprus
KorszakKözépkor
Politikai információk
HovatartozásTemplomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Bloodlines
Assassin's Creed: Titkos keresztes háború

Shalim volt Armand Bouchart második parancsnokhelyettese és templomos is. Ő volt a Bika fia és Shahar ikertestvére.

ÉletrajzSzerkesztés

Az asszaszin Altaïr Ibn-La'Ahad először a kikötőbe ment, ahol meglátott egy börtönőrt. Követte a férfit egy félreeső területre, ahol rövid idő alatt végzett is vele. Ezután részegnek álcázva magát átvert egy másik őrt, aki elárulta neki, hol van az ellenállók börtöne, és hol van a cellájukhoz a kulcs.

Miután már nem volt rá szüksége, Altaïr gyorsan végzett az őrrel. Ezután keresztülvágott a Keresztes Élgárdán és megszerezte a kulcsokat, és kiszabadította az Ellenállás megmaradt tagjait. Megkérdezte tőlük, nem volt-e velük egy nő. Az egyik megerősítette, hogy volt, és elmondta, hogy Moloch fia, Shalim elvitte őt magával. Elhárítva a Templomosok minden támadását a kikötőnél, Altaïr visszatért a szállásra.

KutatásSzerkesztés

Ahogy visszatért a szálláshelyre, Altaïr máris feltette kérdéseit Markosnak, Shalimot illetően. Markos azt mondta, Shalim Moloch fia, bár az alma messze esett a fájától, már ami az undorító kegyetlenséget illeti. Miután elmondta, hogy Shalim többször is érintkezett már Boucharttal, Markos megbízta Altaïrt, hogy tágítsa ki látóhatárát Shalimra, továbbá elmondta, hogy utóbb mit tapasztalt Piac Negyedben. Miközben Shalim után kutatott, Altaïr rá is akadt, amint az éppen civileket bántalmazott, és rabolt ki.

Ahogy Shalim egy bordélyházhoz ért, utasította az embereit, hogy "szórakozzanak". Saját belátásukra hagyatva Shalim emberei további civileket kezdtek bántalmazni, kirabolni és megtámadni. Azonban az asszaszin elintézte Shalim összes gyalázkodó csatlósát az egész körzetben. Markossal találkozva, Altaïr tájékoztatta őt Shalim erőszakos és pimasz akcióiról. Marcos tudta, hogy Shalim gyakran gyón a templomban, és azt tanácsolta Altaïrnak, hogy keresse fel az ottani tudósok egyikét.

Később megtudta, hogy Shalim az embereknek jutalmat ígért a kemény munkáért. Altaïr tudakozódott a tudóstól Shalim hozzáállásának megváltozásáról, azonban tudós azt javasolta, beszéljenek egy félreeső helyen. Amint a tudós közeledett a megbeszélt helyhez, egy láda törmelék zuhant rá, megölve őt. Altaïr észrevett fent egy eltakart arcú Templomost. Üldözőbe vette a támadót, aki Altaïr erőfeszítései ellenére végül mégis elmenekült. Visszatérve a szálláshelyére, Marcos a kikötő felé irányította Altaïrt.

Amint elérte a kikötőt, Altaïr észrevett egy táncosnőkkel teli kocsit, köztük pedig Mariát. Számolva azzal, hogy a Templomosok esetleg megpróbálhatják átvizsgálni a kocsit, és ezzel észrevehetik köztük Mariát, Altaïr elcsalta a Templomos katonákat, míg a kocsi keresztülhaladt a városon. Amint a kocsi biztonságban elhagyta a várost, Altaïr követte azt, Maria úticéljának kiderítése érdekében.

HalálaSzerkesztés

„Megbecsteleníted az atyánkat, asszaszin! De nem fogod megbecsteleníteni az ügyét!”
—Shalim és Shahar Altaïrnak[src]

Shalim and Shahar assassination.jpg

Altaïr legyőzi az ikreket.

Amint a kocsi megállt a Szent Hilarion kastélynál, Altaïr messziről látta, amint Maria belép a kastélyba. A falat megmászva, és az útjába kerülő őröket csendesen megölve Altaïr végül megtalálta Shalimot a szálláshelyén. Ekkor azonban Maria lépett be a szobába és válaszokat követelt, azt kérdezve, vajon a templomosok azt tervezték, hogy az Almát zsarnokságra fogják-e használni, és azt állította, ő abban hitt, hogy a templomosok inkább szabadságot akarnak. Ekkor megérkezett az ikerfivére, Shahar, akivel együtt megtámadták Altaïrékat, Altaïr egy küzdelem során sikeresen legyőzte őket.

Jellegzetességek és személyiségSzerkesztés

Shalim egy olyan nemesi származású fiatalember volt, aki hasonlóan öltözködött, mint a testvére Shahar. Mindazonáltal a viselkedésére való tekintettel különbözött a testvérétől, mert ő egy nagyon durva, vad és erőszakos ember volt, aki mindig a nők és a bor után futkosott. Még a vallásosságában is eltérést lehet találni az apja és ő közte. Míg apja egy igazán vallásos személyiség volt, ő nem volt annyira.

ApróságokSzerkesztés

  • Ironikusan a Shalim név egy arab eredetetű (سلم), jelentése biztonságban lenni.
  • Az ősi Canaanite vallásban Shalim és Shadar ikeristenségek, ők a szürkület és a hajnal istenei.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki