Fandom

Assassin's Creed Wiki

Sef Ibn-La'Ahad

1 323cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonacksc.pngIkonarend.png
Sef Ibn-La'Ahad
Karakterek Wiki noimage.jpg
Életrajzi információk
Született1197
Maszjáf, Szíria
Elhunytkb. 1225
Maszjáf, Szíria
KorszakÉrett középkor
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Titkos keresztes háború
Assassin's Creed: Revelations (csak említve)

Sef Ibn-La'Ahad (1197 - kb. 1225) az Asszaszin Rend tagja volt, Altaïr Ibn-La'Ahad és Maria Thorpe legfiatalabb fia, Darim Ibn-La'Ahad öccse. Desmond Miles egyik őse.

ÉletrajzSzerkesztés

Sefet egy találkozó alatt kigondolták az Akkói Citadella tetején Maria és Altaïr. Mint az apját és a testvérét, Sefet felemelték az Asszaszin hagyományba.

1217-ben Altaïr, Maria és Darim elindultak Mongóliába, hogy megöljék Dzsingisz kánt, bár Sef úgy döntött, hogy Maszjáfban marad, hogy gondoskodjon a feleségéről és a két lányáról. Nyolc évvel később az Asszaszin Abbas Sofian színre vitt egy puccsot, hogy saját maga irányítsa a Rendet. Abbasnak volt egy kéme, Swami, egy gyengeelméjű tanonc, aki megölte Sefet. Swami azt mondta Sefnek épp a kivégzése előtt, hogy Altaïr volt, aki elrendelte a kivégzését.

HagyatékSzerkesztés

Abbas később kirúgta Malik Al-Sayfet - Altaïr távozása utáni Rend vezetőt - Két évvel ezután, Altaïr, Maria, és Darim visszatértek miközben megölték Dzsingisz kánt majd meg tudták, hogy mik történtek a távollétük alatt. A hamis tudás hatása alatt Darim Alamutba lovagolt, hogy felkeresse a testvérét. Altaïr és Maria végül felfedezték az igazságot miközben Maria halálához vezetett, hogy Malik és Maria, Swami keze által haltak meg és Altaïr az Éden Almájával megsemmisítette a korábbi tanoncot a haragjában, mert elvesztette a legfiatalabb fiát.

A halála után, Sef családja az apjával és a testvérével együtt Alamutban éltek, majd úgy döntöttek, hogy elköltöznek Alexandriába.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki