FANDOM

Ikonac2

Santa Maria Gloriosa dei Frari
Santa maria gloriosa deifrari
A velencei Frari felülről
Politikai információk
ÁllamVelence
FrakciókTemplom, Templomos rejtekhely
Történelmi információk
Alapításának idejeKr.u. 1338
Kiegészítő információk
Nevezetes helyekCampo dei Frari, San Polo, Itália

A Santa Maria Gloriosa dei Frari bazilika vagy más néven a Frari, egy Velencei templom. Az Assassin Ezio Auditore a 15-ik században látogatott el ide tolvaj társával Rosaval, hogy megmutassa a tőle tanult mászási technikát.

Leírás Szerkesztés

Ez volt az egyik legnagyobb templom a városban, bár kisebb státuszú bazilika volt. A Campo dei Frari középpontjában áll a San Polo kerületében. Az impozáns épület téglából építették, egyike Velence három legjelentősebb olasz gótikus stílusában épült templomának. Mint sok velencei templom, a Farari falai egyszerűrk. Belső térben szereplő egyetlen ikonosztáz még mindig megtalálható Velencében. Egy évszázad után fejezték be 1338-ban.

Adatbázis bejegyzés Szerkesztés

Ferencesek által épített Santa Maria Gloriosa dei Frari (röviden a Frari) a második legnagyobb templom Velencében. Szent Ferenc iránymutatásait követve, ki támogatta a szegényeket, a templom kevés külső dekorációt mutat. Úgy hírlik, hogy a 15-ik században, a Frari adott helyet egy rejtélyes sírkamrának, ami az óta összeomlott.

Apróságok Szerkesztés

  • A Bazilika egy Templomos rejtekhely
  • Az Assassin’s Creed regényében, Ezio Auditore és Sofia Sartor itt házasodtak össze.

Galéria Szerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Basilica_di_Santa_Maria_Gloriosa_dei_Frari