FANDOM

Ikonacbl.pngIkonacksc.png
Maszjáftól Firenzéig.png
F I G Y E L E M!

Sötét Orákulum
DarkOracle.jpg
Életrajzi információk
Elhunyt1191
Buffavento kastély, Kyrenia, Ciprus
KorszakKözépkor
Politikai információk
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Bloodlines
Assassin's Creed: Titkos keresztes háború

A Sötét Orákulum, akit szintén Boszorkánynak is neveztek, rejtélyes nő volt, akiről azt híresztelték, hogy látja a jövőt, és létfontosságú információkat tud felfedni, őt tisztelték, miközben ellenállt a templomosoknak.

ÉletrajzSzerkesztés

Templomos börtönbüntetésSzerkesztés

Őt bebörtönözték egy sötét cellába Armand Bouchart által, aki használta a tudását az ellenségei ellen Ciprusban. Az ellenállás nem tudott róla semmit; így hihetetlenül rettegett mítosz lett belőle.

HalálaSzerkesztés

A sikeres gyilkosság után Altaïr visszatért a szállásra. Ott Markos tájékoztatta őt, hogy távolléte során templomosok törtek be a szálláshelyre, Markos pedig kénytelen volt elbújni, így Mariát és az Ellenállás néhány tagját elrabolták.

Markos attól félt, hogy a templomosok egyik fogja, a Sötét Orákulum volt, aki a szállás hollétét felfedte az ellenség előtt. Altaïr ellenben Barnabást gyanúsította, mint az Ellenállás árulóját. Altaïrt ezért sokkolta a hír, amelyet Markos közölt; eszerint ugyanis Barnabást egy nappal Altaïr Keríniába való érkezése előtt meggyilkolták.

A szálláshely elfoglalása során az Ellenállás több tagját megölték. Markos ezért arra kérte Altaïrt, segítsen megmenteni a többieket. Az asszaszin kifejezte lekötelezettségét, és nekilátott a város felderítésének. Megtalálva a foglyokat, Altaïr megölte a gyilkosokat és a templomos őröket, majd kiszabadította a rabokat.

Altaïr gyorsan visszatért a szállásra, és bejelentette küldetése sikerességét. Markos elmondta, hogy a többi rab vagy a kikötőben vagy a Buffavento Kastélyban van fogva tartva.

Altaïr visszatért a szállásra, és tájékoztatta Markost az Ellenállás tagjainak kiszabadításáról. Továbbá Altaïr figyelmeztette őt egy esetleges újabb templomos támadásról. Amíg Markos azt hitte, hogy az Ellenállás székhelyét az Orákulum fedte fel, addig Altaïr azt vallotta, hogy az az ember volt, aki Barnabásnak adja ki magát.

Abban a hitben, hogy az igazi Barnabás talán megtört a kínzások alatt, és túl sokat árult el az Ellenállást illetően, Altaïr kész volt bejutni a Buffavento Kastélyba, hogy szembenézzen a Sötét Orákulummal. Az alkony leple alatt Altaïr sikerrel bejutott a kastélyba, és utat vágott magának a várbörtönökön keresztül, legyőzve minden útjába álló templomost. Útja közben észrevette a beszélgető Shalimot és Armand Bouchartot.

Armand épp Shalim gyengeségére mutatott rá, ugyanis Maria kicsúszott a kezei közül, és elmenekült. Miután megígérte, hogy megtalálja a szökevényt, Shalim egy csomagot kapott Armandtól, aki megparancsolta, hogy a limassoli Alexandernek kézbesítse azt. Mindezt hallva Altaïr azonnal rádöbbent, hogy Alexander volt a templomosok kémje.

Miközben tovább folytatta útját a kastélyon keresztül, Altaïr leverte a felügyelőt és a katonáit, hogy megszerezze a kulcsot egy bezárt ajtóhoz, amin keresztül bejutott a börtöncellákhoz. Ott épp Armand lépett ki az Orákulum cellájából, figyelmeztetve embereit annak veszélyességére. Miután Bouchart eltűnt a színről, Altaïr belépett az Orákulum börtönébe.

Éles sikítások közepette az Orákulum végzetes erőszakkal rátámadt az asszaszinra. Bár kissé undorodott az elméjét vesztett raboktól, akik az Orákulum mellett harcoltak, Altaïr végül legyőzte azt. Altaïr kérdésére - hogy mitől gyengült meg az Orákulum elméje - a nő csupán homályos válaszokat adott, és azt mondta, ő csupán "Isten eszköze."

Altaïr úgy döntött, megszabadítja őt a nyomorúságtól, és pengéje segítségével véget vetett az Orákulum életének. Ezután az asszaszin azonnal elhagyta az erődöt és a szálláshelyre sietett.

Utolsó szavaiSzerkesztés

Sötét Orákulum: Isten dicsőségére... Én egy hangszer vagyok... Isten egy hóhér... Attól tartok, hogy nincs fájdalom, sem halál.

Altaïr: Egyszer egy megbecsült ciprusi nemesasszony voltál. Milyen titkokat mondtál azoknak az ördögöknek?

Sötét Orákulum: Én nem céltalanul foglalkoztam a nyomorral... Isten parancsára, én vagyok az Ő eszköze.

Altaïr: Bármit is tettek veled a templomosok hölgyem, azt rosszul tették. Bocsásson meg nekem ezért.

(Altaïr nyakba szúrja a boszorkányt a Rejtett pengéjével.)”
—A Sötét Orákulum utolsó szavai.[src]

ApróságokSzerkesztés

  • Az ógörög mitológiában őt gondolják az Orákulumnak; prófétai hatalommal rendelkezik, varázsvesszővel kutat és a jövőt vizsgálja.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki