FANDOM

Ikonac2

Romagna
Romagna Map Physical
Romagna tollai, jelképei és kilátópontjai.
Politikai információk
IrányítóiSforza család
Történelmi információk
AlapítójaRómaiak
Alapításának idejeRómai Birodalom alatt
Kiegészítő információk
Gyilkossági célpontokLudovico Orsi
Checco Orsi

Romagna egy mocsaras régió Itáliában, Forlì körül. Ezio Auditore da Firenze többször is járt itt a 15. század folyamán, amikor Caterina Sforza, az asszaszinok szövetségese uralta a várost.

TörténeteSzerkesztés

A Romagna név a latin Romània szóból származik, ami azt jelenti, hogy „föld, amit rómaiak laknak”. Ez a név egy 5. századi dokumentumon jelenik meg. Később részletesebbé vált a jelentés: „kelet-római uralom alatt álló terület”, aminek a lakói rómaiaknak tekintették magukat és Római Birodalom örökösének. A várost neve később Romandìola-vá fejlődött, amiből később kialakult a Romagna.

Ezio megérkezéseSzerkesztés

1480-ban Ezio és Leonardo da Vinci Velencébe akartak utazni Romagna kikötőkéből. Azonban Eziónak nem voltak papírjai így nem utazhatott volna, de egy apró szívesség után Caterina elintézte neki a hajóutat.

Forli ostromaSzerkesztés

Fő cikk: Forlì ostroma

1488-ban Ezio itt akarta elteremteni az Almát, de erről tudomást szereztek a templomosok és megpróbálták megszerezni az ereklyét. Ez nem sikerült, de az Almát Girolamo Savonarola megszerzi Eziótól.

ApróságokSzerkesztés

  • Mielőtt megjelent volna a játék, úgy emlegették a területet, hogy „Mocsárvidék”.
  • Ez a játék legszegényebb városa, így zsebtolvajlásnál igen kevés pénz gyűjthetünk.
  • A „Tökéletes harmónia” achievementet akkor kapjuk meg, ha Forlìban befestjük a ruhánkat a mocsári ébenre és mocsári elefántcsontra.
  • Itt játszódik az ACII első DLC-je, a Forlì ostroma.
    • A DLC-vel kapunk egy korlátlanul használható repülő szerkezetet a városba, amit a világítótorony tetején érhetünk el.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Romagna