FANDOM

IkonacplIkonarend

Rinaldo Vitturi az Itáliai Asszaszinok tagja a 15. században, valamint Az Éden Leplének őrzője.

ÉletrajzSzerkesztés

Lepel őrzőjeSzerkesztés

1498-ban Rinaldót bízták meg a Lepel őrzésével. Ugyanebbe az évben Perotto Calderon Agnadelloba utazott, hogy megszerezze a Leplet Rinaldótól, hogy meggyógyítsa vele a fiát.

Perotto testvéreit levágva végül eljutott Rinaldo otthonába, s használta is a Leplet. Az őt követő asszaszinok üresen találták a házat, így nem tudták, hogy Rinaldo túlélte, vagy sem.

Rend elhagyásaSzerkesztés

Tettéért kivégezték Perottót, amit a barátai nem nézhettek tétlenül, így elhagyták a rendet. Rinaldo és köztük volt, s ők hittek abban, hogy használni kellene az ereklyét, hogy segítse őket a templomosok elleni harcban.

Truce PL

Francesco rátalál Rinaldóékra.

Végül Francesco Vecellio rábukkant a szökevény asszaszinokra és igen meglepődött, amikor megtudta, hogy Rinaldo is köztük van. Egy kisebb szóváltás után Francesco felajánlotta, hogy visszatérhetnek a Rendbe, s visszaállíthatják az egykori rangjukat.

Francescóék válasz nélkül távoznak, ám megjegyzi magában, hogy „A Lepel többé nincs biztonságban, ezeknél az embereknél.”

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Rinaldo_Vitturi

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki