Ikonacr.png
Renegade.png

A Renegát (valódi nevén: Shahkulu) egy feloldható Animi Avatarként az újoncok kiképzésére szolgáló program volt az Abstergo vállalatnál. A fő fegyvere egy Soliferreum-lándzsa.

Egyedülálló mozgások Szerkesztés

A Renegátnak több egyedi mozdulata is volt.

(Séta közben, Elölről)

A Renegát lassan megközelíti kiszemelt áldozatát, és lándzsáját használva kegyetlenül gyomron szúrja, mielőtt az reagálni tudna. Majd szadista módon felrántja fegyverét, ezzel is még nagyobb sebet ejtve, és gonoszul megvárja amint áldozata összeesik és meghal.

(Séta közben, Hátulról)

A Renegát hátulról megközelíti áldozatát, majd a lándzsáját előrántva brutálisan két csapást mér ellenfelére, majd egy kegyetlen szúrással az áldozat gerincébe vágja fegyverét, ami egészen a szívig hatol. Utána végignézi, áldozata halálát.

(Futás közben, Elölről)

A Renegát odafut áldozatához, előrántja a lándzsáját, és átlósan elvágja a nyakát. Egy keresztvágással vállon üti, majd ugyanezzel a lendülettel a célpont mellkasába vágja fegyverét, ami mélyen belehatol a testbe. Amint összeesik a Renegát visszarakja lándzsáját a hátára.

(Futás közben, Hátulról)

A Renegát kiszemeli a célpontot majd futva mögéje kerül. A lándzsáját brutálisan ellenfele szívébe döfi, majd a kihúzás erejétől hátra tántorodó áldozatot fegyvere tompa végével arcon vágja. Az ütés erejétől az ellenfele elterül, holtan a földre esik.

(Pad gyilkosság)

A Renegát megragadja ülő áldozatának lábát, és a földre rántja. A teljesen védtelen célpont, meglepetés miatt védekezni sem tud. Ezt kihasználva a Renegát kegyetlenül fejbe rúgja, és kitöri ellenfele nyakát.

(Tetőről történő gyilkosság)

A Renegát ugrás közben előveszi lándzsáját, majd ellenfele szívébe szúrja fegyverét. Míg az áldozata haldoklik a földön, a Renegade feláll guggoló helyzetéből és elrakja a lándzsáját.

Gúnyolódásai Szerkesztés

  • „Hehe. Öngyilkos vagy?”
  • „Ideje meghalni!”
  • „Fájdalommentesen fogom csinálni!”
  • „Nincs erre időm!”
  • „Én vagyok a kasırga”

Testreszabás Szerkesztés

A Renegát különféle módon lehet változtatni: Színek:

  • Alap: Márvány
  • Extra 1: Sötét mahagóni
  • Extra 2: Bíborpiros

Részletes testreszabás

  • Fejek:
    • Fej 1: Felső részén egy csavart mintázatú tüske
    • Fej 2: Egy arany maszk alatta lánc, a fejrésze és lapos
    • Fej 3: Egybevágott szem és légzőnyílás, a homlokrészen egy tüske
  • Mellkas:
    • Mellkas 1: Aranyozott páncélmellény
    • Mellkas 2: Kétrétegű mellény meghosszabbított vállrésszel
    • Mellkas 3: Olyan mit az első, csak jobban bélelt, és aranyozott
  • Karok:
    • Kar 1: Csavart mintázatú karvédő
    • Kar 2: Bőr szíjjal rögzített védő
    • Kar 3: Nina-szerű újakra rögzített védő
  • Lábak:
    • Láb 1: Vas lábvért, buggyos nadrággal
    • Láb 2: Sima nadrág, pántokkal csatolt lábszárvédővel
    • Láb 3: Nina-szerű védő, buggyos nadrággal
  • Övek:
    • Öv 1: Széles öv egy nagy csattal
    • Öv 2: Sötétebb öv két pántal
    • Öv 3: Egyenletesen megkötött kendő
  • Kiegészítők:
    • Kiegészítő 1: Turbán-szerű sál
    • Kiegészítő 2: Selyemből készült lebeny nyakvédő
    • Kiegészítő 3: Mint az első csak szűkebb

Fegyverek:

  • Lándzsa: Elsődleges
  • Tőr: Másodlagos
  • Hosszú Katar: Másodlagos

Másodlagos fegyverek:

  • Basic: Rejtett csuklóra erősített összecsukható kés
  • Extra 1: Hajlított penge az övbe csúsztatva
  • Extra 2: Kis katar, szintén az övbe csúsztatva

Apróságok Szerkesztés

  • A Renegát egy külön gyorsított lépésű sétával megy. Érdemes kihasználni ezt a képességét, más Abstergo alany ellen, ha észrevették.
  • A Renegát azon kevés Animi Avatarok egyike, ahol a játékosnak nem kell megvásárolnia a testreszabás, hanem ha szintet lép megkapja a kiegészítőt.

Galéria Szerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Renegade

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki