FANDOM

Ikonac3.pngIkonackf.pngIkonac4bf.pngIkontrend.png
Reginald Birch
ACIII-BirchKey.png
Életrajzi információk
Született1705
Egyesült Királyság
Elhunyt1757. október 09. (51-52 évesen)
Franciaország
Politikai információk
HovatartozásTemplomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed III
Assassin's Creed: Árulás
Hangját kölcsönözteGideon Emery

Reginald Birch (1705 - 1757) a Templomos Rend nagymestere és egy sikeres angol üzletember volt.

Elsősorban a Templomos Rend hatalmát erősítette Londonban. Emellett, Birch felelős volt Haytham Kenway kiképzésében, aki egy kiemelkedő asszaszinnak, Edward Kenwaynek a fia.

1754-ben, Birch elrendelte, hogy Haytham utazzon el a Gyarmati Amerikába, hogy megtalálja az Első Civilizáció raktárát. Ez az expedíció ahhoz vezetett, hogy megerősítette a templomosok jelenlétét a Gyarmati Amerikában, későbbi néven; az Egyesült Államokban.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Birch született Angliában 1705-ben egy londoni kereskedőként. Miután apja nyomdokaiba lépett, a 20-as évei közepén több kereskedelmi hajó is a birtokában volt, amelyek elsősorban teát szállítottak a Gyarmati Amerikába.

Birch találkozott a fiatal Haytham Kenwayel. 1733-ban, Haytham nyolcadik születésnapján, Birch kísérte a Kenway családot hazafelé a White Chocolate House-ból a Chesterfield utcában, mikor megtámadta őket egy csoport rabló.

Ezt követően, Birch azzal fenyegetőzött, hogy megöli azt a férfit, aki megpróbálta ellopni Tessa Kenway nyakláncát, azonban Edward lebeszélte őt, akit felbőszített Birch durva önbíráskodása. Abban az időben, Birch lehetséges, hogy Haytham féltestvérének, Jennifer Scottnak az udvarlója volt, valamint társulhatott Edwarddal és gyakori látogatója lehetett a család otthonában.

Az egyik ilyen alkalom, mikor a fiatal Haytham, tudatlanul feltárta az apja legértékesebb és rejtett vagyonát. Haytham később hallotta, ahogyan az apja és Birch hangosan veszekednek, illetve Birch távozására is figyelmes lett egy irodából.

Miután megtámadták a Kenway háztartást, Birch éppen időben érkezett, hogy megakadályozza, hogy megöljék Haythamet, azonban a támadóknak sikerült meggyilkolniuk Edwardot, és elrabolniuk Jennyt, illetve megsemmisítették a Kenway kúriát, azáltal, hogy felgyújtották. Nem sokkal ezután, Birch felajánlotta Tessának, hogy vonattal elviszi Haythamet Európába, ahol személyesen beiktatja a templomosokhoz, és taníttatni fogja.

Kinevezés NagymesterréSzerkesztés

„Induljon, Haytham... és szerezzen dicsőséget nekünk!”
—Birch Haythamnek, kicsivel Haytham Amerikába való utazásakor.[src]

A Deadly Performance 2.png

Birch tájékoztatja Haythamet Mikóról.

1754-ben, Birch részt vett a Koldusoperán, John Gay előadásával a Királyi Színházban Londonban. Birch kijelentette, hogy a darab a boldogságról és az ébredésről szól, utalva arra, hogy Gaynek "messze ez a legjobb munkája." Ezt követően, Birch elrendelte, hogy Haytham szerezze meg a "prekurzor" ereklyét egy résztvevőtől, Mikótól, aki egyben az Asszaszin Rend tagja.

Miután Haytham visszaszerezte a Nagytemplom kulcsát, Birch biztosított Haythamnek egy Bostonba szóló utat, annak érdekében, hogy megtalálja az Első Civilizáció raktár és létrehozzon egy állandó templomos birodalmat a Gyarmati Amerikában.

HalálaSzerkesztés

Miután Haytham megtudta, hogy Birch volt a felelős a féltestvére elrablásában, és az apja megölésében, a templomos megrohamozta Birch kastélyát Franciaországban Jennyvel és az ő barátjával, Jim Holdennel. Odabent, Birch megtámadta Jennyt és a többieket, azonban Haytham megölte őt egy karddal, amit egy ajtóból szedett ki.

ApróságokSzerkesztés

  • Annak ellenére, hogy a Kenway család egyik barátja volt, Shaun Hastings elárulta Desmondnak, hogy Edward Kenway és Reginald sokáig riválisok voltak.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Reginald_Birch

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki