FANDOM

Ikonac1IkonackscIkonarend
Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

„Altaïr, látszik, hogy a diákjaim teljesen nem értik, hogy hogyan kell kezelni a pengét. Talán meg tudnád mutatni nekik, hogy mit tudsz?”
—Rauf Altaïrtól kér segítséget a diákok kiképzésére.

Rauf
Karakterek AC1-Rauf-render
Életrajzi információk
Elhunytkb. 1225
KorszakÉrett középkor
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed
Assassin's Creed: Titkos keresztes háború
Hangját kölcsönözteShawn Baichoo

Rauf az Asszaszin Rend tagja volt a késői 12. és a korai 13. század elején, aki szolgált egy harci oktatóként az újoncoknak.

ÉletrajzSzerkesztés

A harmadik keresztes háborúSzerkesztés

1191-ben Rauf volt az első, hogy üdvözölje a Mester Asszaszin-t Altaïr Ibn-La'Ahad-et, a Maszjáfból való biztonságos visszatérésén, nem sokkal ezután volt a sikertelen küldetés Salamon templománál.

Közvetlenül ez után Maszjáfot megtámadta a Templomos Rend. Rauf még egyszer találkozott Altaïrral az erőd kapujánál, ahol elmagyarázta, hogy a civileket csapdába ejtették a faluban, és, hogy neki meg kellene zavarnia az ellenséget, amíg Rauf és még néhányan biztonságosan elhozzák a falusiakat az erődbe.

Miután az összes civilt biztonságba helyezték, Rauf ismét találkozott Altaïrral, miközben tájékoztatta az Asszaszint, hogy Al Mualim már kidolgozott egy tervet, hogy felrázza a Templomosokat. Ezt követően Rauf, Altaïr és egy másik Asszaszin egyszerre hajtottak végre bizalomugrást. Bár Altaïr és Rauf biztonságosan landoltak egy bálában, azonban a másik Asszaszin eltörte a lábát, így Rauf hátra maradt, hogy inkább kezelje a sérüléseit, amíg Altaïr tovább ment, hogy végre hajtsa a terv végső lépéseit.

Később ezeket az eseményeket, Rauf is általában elmesélte a tanítványainak a vár udvarán, és időnként megkérte Altaïrt, hogy mutassa meg néhány tudását nekik.

Miután Al Mualim elárulta a Rendet, Rauf egyike volt az Asszaszinok közül, akik hűek maradtak Altaïrhoz, és később a közeli barátja lett.

Későbbi életeSzerkesztés

Egy bizonyos ponton 1217 és 1227 között, amikor Altaïr, a felesége és az első fia egy Mongóliába tett utazáson voltak, hogy megöljék Dzsingisz kánt, ez alatt Raufot meggyilkolta Swami, Abbas Sofian jobbkeze.

A visszatérésén Altaïr hallotta Swamitól, hogy Rauf meghalt lázban, bár Altaïr azt gyanította, hogy Swami megölte őt, Abbas puccsot hajtott végre, hogy átvegye az irányítást a Rend felett.

Jellegzetességek és személyiségSzerkesztés

Rauf néha úgy tűnt, hogy egy feledékeny ember, amikor egyenesen Salamon templománál levő kudarca után látta Altaïr, hogy úgy tűnt, hogy nem tud az Asszaszin tetteiről és nagyon derűsen üdvözölte a Mester Asszaszint.

Rauf szintén nagyon törődőnek látszott, miután egy Asszaszin eltörte a lábát miközben végrehajtottak egy bizalomugrást, Rauf hátra maradt, hogy megvizsgálja az Asszaszint.

Még a jószívű személyisége ellenére volt egy képzett Asszaszin és kardforgató is, ahogy őt kinevezték, hogy hajtson végre egy küldetést (Altaïrral). Őt gyakran látták, ahogy tanította a gyengébb Asszaszinokat, hogy hogyan kell harcolni karddal.

ApróságokSzerkesztés

  • A név "Ra'uf" azt jelenti: "együttérző" vagy "szimpatikus", ami illik az ő személyiségéhez, ahogy megmutatja egy meleg barátságban Altaïrral.
  • Rauf birtokolt egy rejtett pengét, de más Maszjáfi Asszaszinoktól eltérően, a bal oldali gyűrűsujját, nem amputálták le.
  • Az Assassin's Creed: Titkos keresztes háborúban Raufról azt mondták, hogy nagyon tiszteli Altaïrt miközben imádja őt, mint egy isten.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Rauf

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki