FANDOM

Ikonac2IkonacbhIkonackscIkonarend

Qulan Gal
Karakterek Qulan Gal
Életrajzi információk
KorszakÉrett középkor
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Titkos keresztes háború

Qulan Gal az Asszaszin Rend Mongol ágának tagja volt. Egyike volt a rend leghíresebb Asszaszinjainak, és Darim Ibn-La'Ahaddal együtt fontos szerepe volt Dzsingisz kán meggyilkolásában.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Qulan Gal az Asszaszin Rend tagja volt miközben Mongóliában tevékenykedett. Ő egy elismert íjász volt, aki később csatlakozott a Rendhez.

A 13. század elején Dzsingisz kán zűrzavart okozott Mongóliában, az Éden darabjai segítségével. Dzsingisz kán zsarnokságának eredményeképpen Qulan_Gal bosszút esküdött ellene.

Merénylet Dzsingisz kán ellenSzerkesztés

Egy bizonyos pontnál 1217 és 1227 között Qulan Gal kapcsolatba került a Levantei Asszaszinok Mentorával, Altaïr Ibn-La'Ahad-el a feleségével, Máriával és a fiával, Darimmal.

1227-ben ők négyen megterveztek egy tervet, hogy Xing ging közelében meggyilkolják Dzsingisz kánt Xu tartományban. Amíg Qulan Gal és Altaïr együtt mentek be a táborba, Darim távolról befedte őket az íjával. Mindazonáltal Altaïr megengedte magának, hogy megtámadja egy mongol katona, bár Qulan Gal megölte a mongolokat, mielőtt riasztót fújt volna. Qulan Gal biztonságosan visszakísérte Altaïrt a táborba és hozzáfogott Darimmal egy másik terv készítéséhez.

Qulan Gal és Darim megterveztek egy tervet, hogy előcsalogassák a kánt a sátrából. Qulan Gal gyorsan cselekedett és lelőtte a kán lovát miközben azt okozta, hogy leessen a kán. Darim lelőtte a hódítót az íjpuskájával.

HagyatékaSzerkesztés

Kulán Gál szerepe Dzsingisz kán megölése miatt dicsőséget szerzet az Asszaszin Rendnek ezért szobrot építettek neki a Villa Auditore szentélyben Monteriggioni-ban, Olaszországban.

A reneszánsz idején, Kulán Gál szarkofágját átvitték a Rocca di Ravaldinóba, Forlìba, Itáliába. Az Asszaszin Ezio Auditore da Firenze feltárta a sírját és elvette a pecsétet a szarkofágjából, mely segített neki megszerezni Altaïr páncélját.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Qulan_Gal