FANDOM

Ikonac1.pngIkonac2d.pngIkonv.png
Maszjáftól Firenzéig.png
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Maszjáftól Firenzéig projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Csermely Attila dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.

„Kérlek, ha lehetséges, tüntesd el az összes vizuális hibát! Tennünk kéne valamit ellenük!”
Lucy Stillman.[src]

Assassinscreed dna.jpg

Egy programhiba.

Az Abstergo Industries Animus 1.28-ának használata közben a felhasználó időnként programhibákat észlelhet, mely során villogó nukleotidok tapasztalhatóak. Ezek a hibák többek közt lehetővé teszik a felhasználó számára, hogy kameranézetet váltson.

Amikor ez történik, a kameranézetet el lehet mozdítani Altaïr háta mögül, és közvetlenül láthatjuk az átvezető jelenet szereplőit. A folyamatos kattintásokkal végigpörgethetjük az összes nézetet.

A programhibák, melyek akkor történtek, amikor Altaïr egy haldokló célpontjához beszélt, kivételesek, ugyanis egy gomb megnyomása az egész jelenet állapotát megváltoztatja, és nem csupán a kameraszöget. Ha nem időben nyomjuk meg a gombot, a haldokló célpont Altaïr karjában beszél; azonban ha igen, a kamera csak a célpontra fókuszál, aki bárminemű sérülés nélkül, a saját lábán áll, miközben gyilkosával beszél.

ApróságokSzerkesztés

  • Hasonló programhiba tapasztalható akkor is, amikor Altaïrt üldözik az őrök. Ha a játékos megnyom egy bizonyos gombot az üldözés közben (L2 a PS3-on, RB az Xbox-o 360-on, és bal shift a PC-n), a kamera az üldöző örök mögé ugrik, és így a játékos Altaïrt és üldözőit egyaránt láthatja.
  • Az Assassin's Creed II: Discovery bizonyos területein programhibák villanhatnak fel a képernyőn. Ha ilyenkor az ember megrázza az iPodot, egy extra terület tűnik fel, ahol egy bónusz artworköt találhatunk.
  • A 'Hungerer of Knowledge' (Tudásra szomjazó) jutalmat (20G) akkor kapja meg a játékos, ha az átvezető videókban lévő programhibák 85%-át kihasználta.
    • Mivel ezen rész PS3-as verziójából még hiányoztak a jutalmak, ezt is csak az Xbox tulajdonosok érhetik el.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki