FANDOM

Ikonac3.png
A Prédikátor

A Prédikátor (valódi neve: Federico Perez) egy Animi Avatar, az Abstergo Industries szórakoztató ága által használt, részeként a terv, hogy befolyásolják a nagyközönséget a konzolon keresztül, az Animus technológia szakaszában. Szakterülete a fegyvere, egy zarándok bot, amit lándzsa ként használ.

Egyedi mozgásSzerkesztés

A Prédikátor egyedi mozgása:

(Séta közben, Előröl)

Közeledik a cél, a Prédikátor gyorsan előveszi a zarándok botját és beszúrja a hegyes végét az áldozat hasába. Ezután kegyetlenül a botja felfelé húzza, ez tovább fokozza az újonnan okozott sebet, és így több lesz a vérveszteség. Onnan, a Prédikátor leveszi a botot és csak azt látják ahogy az áldozata a földre esik.

(Séta közben, Hátulról)

Véletlenül gyalogol a cél mögött, a Prédikátor előveszi zarándok botját, átlósan átszúrja gerincét. Ezután a bot hegyes végét brutálisan végighúzza a hátán, kihuzza az áldozat hátából aki térdre omlik, lassan haldoklik.

(Futás közben, Elölről)

Fut a cél, a Prédikátor az egész hasát átvágja a zarándok botjával, így az felborul. Onnan, felemeli magasba botját, majd brutálisan háton szúrja az áldozat miközben előrehajol, átfúrja a szívét és megöli őt azonnal.

(Futás közben, Hátulról)

Fut a cél mögött, a Prédikátor hamar a földre helyezi a zarándok botját, és durván karóba húzza őket rá, felsajtolja törzsét. Ahogy áldozata csúszik fájdalmasan leengedi a botját, a gravitáció segítségével, a Prédikátor gyorsan húzza a végét a fegyverektől mentes másik kezével, így a célpont haldoklik a földön.

(Tetőről történő gyilkosság)

Ahogy a Prédikátor ugrik felülről, a lándzsáját magasra emeli, leengedi a zarándok botját az áldozat feje fölött. Kényszeríti a botjának éles végét be a mellkasán, mielőtt kivenné a fegyvert az áldozat holttestéből visszaengedi a hátára, ahogy áll.

(Pad gyilkosság)

A Prédikátor megragadja az ülő célpont lábát, és magával rántja őt a padról, amíg a feje nyugszik ellene. Mielőtt a sértett tenne valamit hogy megvédje magát a Prédikátor erőteljesen arcon rúgja, és megtörve a nyakát a padon mögöttük.

GúnyolódásSzerkesztés

  • "Büntesd bűneid."
  • "Menj az istenedhez!"
  • "Térjetek meg, és megmentelek benneteket."
  • "És a pokol követi őt."
  • "Az Isten szerelmére!"

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Preacher_(Animi_Avatar)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki