FANDOM

Ikonac3

„Valóban, te és én keresztezni fogjuk a Charles folyót és fel fogjuk izgatni a fiúkat. William, nekem szükségem van arra, hogy a szárazföldi úton indulj, és ugyanazt tedd te is, mint mi. Robert, nekem szükségem van rád, fent a Christ Templomnál. Gyújtsd meg a jelet. Két lámpás - az ellenségünk a tengeren jön! Nincs piszmogáshoz rendelkezésre álló idő, barátom! Nekünk életeket kell megmentenünk.”
—Paul Revere Connornak, Robert Newmannek, és William Dawesnak az Éjféli lovaglással kapcsolatban.[src]

Paul Revere
ACIII-Paul Revere V
Életrajzi információk
Született1734. december 21.
Boston, Amerikai Egyesült Államok
Elhunyt1818. május 10. (83 évesen)
Boston, Massachusetts, Amerikai Egyesült Államok
KorszakAmerikai függetlenségi háború
Politikai információk
HovatartozásKontinentális hadsereg
Szabadság Fiai
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed III
Hangját kölcsönözteBruce Dinsmore

Paul Revere (1734. december 21. – 1818. május 10.) egy Amerikai ezüstműves és hazafi volt az amerikai forradalom során. Leghíresebb cselekedete, hogy riadóztatta a gyarmati milíciát a brit erők közeledtekor, a lexingtoni és a concordi csata előtt.

Az Amerikai függetlenségi háború során Paul Revere az asszaszinnal, Ratonhnhaké:tonnal is társult.

1773. december 16-án, ő is részese volt a Bostoni teadélutánnak, ahol Samuel Adamssal és Connorral együtt a vízbe hajították a teaültetvényeket.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Revere született Észak-Bostonban, Massachusettsben, 1734. december 21-én, Apollos Rivoire és Deborah Hitchborn gyermekeként. 13 évesen, Paul abbahagyta az iskolai életét, és az apja újonca lett ezüstművesként. Sajnos, mikor Apollos meghalt 1754-ben, Paul nem tudta megszerezni jogi ellenőrzését az ezüstműves üzletében.

Néhány évvel később, a Francia és indián háborúban, Paul úgy döntött, hogy csatlakozik a tartományi hadsereghez 1756 februárjában. Első megbízásában, hadnagyként szolgált, majd egy vidéki tüzérségi ezredben állomásozott, Fort William Henrynél, New Yorkban.

Azonban, a hadseregnél való élete nem tartott sokáig, végül visszatért Bostonba, hogy visszaszerezze az ezüstműves címet, csak ezúttal a saját neve alatt. Nem sokkal ezután, Paul feleségül vette Sarah Ornét, akitől nyolc gyermeke született.

Csatlakozás a ForradalomhozSzerkesztés

„Kérj támogatási kérelmet Paul Reverétől. Úgy tűnik, a vöröskabátosok akarnak valamint Bostonban. Gondolom mély benyomást tettél a Szabadság Fiaira.”
Achilles Davenport megkéri Connort, hogy küldjön Paulnak támogatást.[src]

Paul Revere is bekapcsolódott a háborúba 1765 körül, a Stamp Act-i tüntetés alatt. Bár Paul nem volt részese a tüntetésnek.

ACIII-Midnightride 7

Connor találkozik Reverével.

1765-ben, egy harcosokból álló csoport jött létre, amely a Szabadság Fiai névre hallgatott. Bár Paul nem volt érintett a Stamp Act-i tiltakozásnál; így csatlakozott hozzájuk. 1765-től fogva, Paul politikai témákkal is foglalkozott. Mindazonáltal, Revere folytatta a brit-ellenes propagandáját, és segítette a lázadókat a Bostoni teadélutánon.

Éjféli lovaglásSzerkesztés

„Igen. Ők támadásra készülnek Lexingtonnál, ahol Adams és Hancock védelembe helyezték magukat. Ezt követően, elvonulnak Concorndba - abban a reményben, hogy elpusztítsák a fegyvereket és a kellékeket. Segítenie kell nekünk!”
—Paul könyörög Connornak segítségért.[src]

Az Amerikai függetlenségi háború alatt, Revere társult az asszaszinnal, Connorral is. 1775. április 18-án, több lovas közül ő volt az egyik, akit elküldtek, hogy figyelmeztesse a kontinentális hadsereget egy közelgő katonai rajtaütésre Lexingtonon és Concordon. A hazafiak a határvidéken csoportokba tömörültek. Ezt követően, Samuel Adams és John Hancock megkapták az üzenetet, így visszaverték a briterek. Mindazonáltal, a hazafiak nem voltak eléggé érősek; ennek eredményeként, Connor meggyilkolta a brit tisztet, Jonathan Pitcairnt.

ACIII-Midnightride 13

Rever and Connor figyelmeztetik Prescottot.

Az út eleje zökkenőmentesen ment, Revere és Connor elhagyták a patriótákat, azáltal, hogy a törzsvendégek érzékelték-e volna őlet. Azonban az egyik háznál, egy brit őr várta őket, aki megtámadta a két barátot. Revere és Connor megszöktek, valamint megtalálták Samuel Prescottot, és a menyasszonyát.

Prescott figyelmeztetését követően, Revere és Connor elérte a Hancock-Clarke házát, Lexingtonban, ahol találkoztak Adamssel és Hancockkal, akiket figyelmeztettek, hogy haladéktalanul meneküljenek a városból. Amint befejezték a küldetést, Revere és Dawes folytatták Concord felszabadítását, míg Connor és John Parker, megvédték a várost.

Későbbi életeSzerkesztés

Az Amerikai függetlenségi háború lezárását követően, Revere megnyitotta a saját vállalatát Bostonban, ahol az otthoni árucikkeit tárolta. 1788-ig, Revere befektette azt a pénzt, amit az ezüstművesi munkájából szerzett, majd megnyitott Észak-Bostonban egy vasgyárat, amely praktikus öntött elemeket gyártott.

Miután úgy döntött, hogy kiterjeszti az üzletét, Revere belépett a harangnak a birodalmába, ahol a Királyi-kápolnában harangot készítettet. A haranggyártásban elért sikerét követően, Paul a fiaival együtt létrehozta a Paul Revere & Sons nevezetű céget.

1792-ben, Paul újabb vállalatot hozott létre, amelyet Revere Copper & Brass Inc.-re keresztelt. Revere, politikailag aktív maradt, míg meg nem halt 1818. május 10-én, 83 évesen.

Alternatív idővonalSzerkesztés

Az alternatív valóságban, New York Cityben; Thomas Jefferson említette Ratonhnhaké:tonnak Reverét és a családját. Illetve, kijelentette, hogy Revere a feleségével és a fiával együtt eltűntek. Valószínűleg, Washington emberei megölhették őket.

HagyatékaSzerkesztés

Egész életében, Revere ezüstműves, politikus, patrióta, vállalkozó volt. Emellett, más szakmákkal is rendelkezett, amik számára hasznosak voltak. Bár Revere leginkább az Éjféli lovaglásnál szerzett nagy elismerést, de segített a Szabadság Fiainak is.

Revere ironikus történelmi alakja maradt az amerikai történelemnek. Emellett Revere otthona lett az egyik legkorábbi történelmi múzeum az Egyesült Államokban.

SzemélyiségeSzerkesztés

Revere általában optimista egyén, vidám és optimista. Mindazonáltal, egy komoly személyiséggel is rendelkezik, mint például az Éjféli lovaglásnál.

ApróságokSzerkesztés

  • Történelmileg, az Éjféli lovaglás alatt; Revere csak lovagolt a Cambridge-ben Bostonban.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés