FANDOM

Ikonv
Patrice Désilets

Patrice Désilets az új THQ stúdiójában

Patrice Désilets egy francia kanadai játék designer, akit leginkább a Ubisoft által kiadott Assassin's Creed és Assassin's Creed II játékok kreatív rendezőjeként ismernek.

ÉletrajzaSzerkesztés

Patrice Désilets a Quebecben fekvő Saint-Jean-sur-Richelieu városban született. Apja Jacques Désilets, matematikus és a CEGEP igazgatója, anyja Luce de Bellefeuille, a Nemzetközi Örökbefogadási Titkárság Általános Igazgatója. Patrice már fiatalkorában felfedezte a számítógépek világát, mivel hozzáfért apja Apple 2 gépéhez. Beiratkozott a Collège Édouard-Montpetit iskolába, ahol improvizációt és színészkedést tanult, melyek előnyére váltak a mai videojátékok készítésénél. Ezután az Université de Montréal tanulója volt, és 1996-ban érettségizett. Nem sokkal ezután a Ubisoft cég Montréalba települt, és náluk állt munkába 1997. július 2-án. Ma Montréalban él Emelie Garneau-vel és két lányukkal.

Az Édouard-Montpetitben töltött tanulmányai alatt olvasott egy könyvet a középkor titkos társadalmairól, ez ihlette számára az Assassin's Creedet

KivonulásSzerkesztés

2010. májusában Patrice elhagyta a Ubisoftot, hogy legyen egy kis "kreatív szünete az iparból". Ma a THQ-nál dolgozik, nyilatkozata szerint itt kezdi el egy játék fejlesztését 2011. nyarán. Patrice a következő levelet küldte Kotakunak 2010. októberében, melyben a Ubisofttól való távozását magyarázza meg:

Montréal, 2010. október

Üdvözlök mindenkit!

Ahogy tudjátok, most májusban nehéz döntést hoztam, mely szerint elhagytam a Ubisoftot 13 hihetetlen év után. Éreztem, hogy ez a tökéletes idő újabb lehetőségek üldözésére és az iparon kívüli élet élvezésére. Azóta rengeteg találgatás és pletyka született arról, hogy hol fog karrierem következő szakasza eltelni.

Ma boldogan osztom meg veletek döntésemet, hogy csatlakozom a THQ erőihez. Saját nevem alatt és saját, frissen létrehozott csapatomat irányítva fogom létrehozni következő játékaimat a THQ montréali stúdióiban.

De...

Alig várom, hogy új játékokon dolgozzak, de különböző okokból és a tiszteletből, amit azok iránt érzek, akik az első esélyt adták nekem az iparban, nem kezdek bele semmilyen projektbe 2011. nyaráig.

Most visszavonulok kényszerű kreativitási hibernációmba, és élvezem az időtöltést családom körében... Alig várom, hogy láthassalak titeket a 2011-es E3-on, ahol sokkal több mindent árulhatok majd el. Addig is remélem, hogy sokan fogják megvenni és élvezni az AC: Brotherhoodot és a Homefrontot:) Tudom, hogy én fogom.

Köszönök mindent, nemsokára találkozunk.

Patrice Désilets, azaz "a szakáll"

JátékaiSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki