FANDOM

Ikonac2

A Palazzo Pitti egy épület, amely egy kerületben található Firenzében.

Épületek Palazzo Pitti

A Palazzo Pitti

TörténetSzerkesztés

Valmikor 1481 és 1488 között, Girolamo Riario elküldte néhány emberét, hogy kifossza a Palazzo Pittit, ők sikeresen megöltek pár lakost és elloptak egy értékes térképet mielött visszatértek Girolamohoz Firenzébe. Nem sokkal azután, Lorenzo de' Medici kapcsolatba lépett az Assassinal, Ezio Auditore da Firenze-vel galambposta segítségével míg Firenzében tartózkodott, hogy elmondja neki mi történt. Ennek a tudásnak a birtokában Ezio levadászta és megölte Girolamo embereit.

Késöbb, Girolamo Savonarola Palazzoban lévő lakhelyére költözött Firenze 1494-es átvételét követően, és az elsődleges lakhelyévé tette, míg 1498-ban a firenzei emberek, megutálták az anti-materialista törvényeit, és egy tömegbe gyűltek a Palazzo Pitti elött. Savonarola próbált érvelni a tömegnek, majd végül megpróbálta használni Az Éden Almáját, hogy lecsillapítsa a tömeget, de kidobták a kezéből egy asszasszintól származó dobókéssel. A tehetetlen Savonarolát a tömeg elfogta és a Palazzo della Signoria-hoz hurcolták és egy póznához kötözték hogy megégessék.

Pitti

Az asszaszinok figyelik a tömeget a Palazzo Pitti elött

ApróságokSzerkesztés

  • Történelmileg, Girolamo Savonarola a San Marco körzet templomában élt miután Firenzébe költözött. A Palazzo Pittinek abban az időben még mindig a Pitti család birtokában kellett volna lennie.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Palazzo_Pitti