FANDOM

Ikonac2IkonacbhIkonackbhIkonacl

A Palazzo Auditore (magyarul: Auditore-palota) volt az Auditore nemesi család otthona Firenzében. Az épületet könnyedén fel lehetett ismerni a rajta lobogó Auditore címerrel ellátott zászlókról.

TörténelemSzerkesztés

Tervezés és építésSzerkesztés

A palazzo kezdeti terveit Leone Battista Alberti, a kor neves építésze vetette papírra, de a végleges verziót a megbízó és tulajdonos, Giovanni Auditore da Firenze készítette el. Ezen már szerepeltek a titkos utak és szobák, ahol titkos Giovanni Asszaszin tevékenységeit végezhette.

Auditore-kivégzésSzerkesztés

Az építkezés 1473-ban fejeződött be, de 1476-ban kivégezték, és az épület elhagyatottá vált, leszámítva a firenzei őröket, akik a Palazzo tetején őrködtek. Az épület Girolamo Savonarola 1498-es halálakor még biztosan ugyanilyen állapotban volt. Ezio Auditore meglátogatta a családi otthont a Savonarola által vezetett Hiúságok máglyája során, ahol rövid ideig látni vélte a családját.

LerombolásaSzerkesztés

1498 és 1500 között a palazzo elpusztításáról szóló pletykák elérték a Monteriggioniban tartózkódó Eziót. Amikor megérkezett Rómába 1500 januárjában, Niccolò Machiavelli megerősítette, hogy az épületet lerombolták.

ApróságokSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

KépekSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki