FANDOM

Ikonacbh.png

„Ilario Lombardi éppen hogy túlélt egy brutális Asszaszin támadást, mely testének nagy részét eltorzította. Elméje viseli a legrosszabb sérülést.”
—A Ubisoft hivatalos leírása

259px-DVD-Pariah.png

A Pária (eredeti nevén: Ilario Lombardi) egy Animi Avatar, melyet az Abstergo Industries használt újoncai kiképzésére az Animi Kiképző Programban. Egy rendszerfrissítés után vált elérhetővé, elsődleges fegyvere egy retesz puska volt.

Egyedi mozgásokSzerkesztés

A Pária több manőverrel rendelkezik:

(Séta közben, Előröl)

A Pária megközelíti a célpontját, és előveszi a fegyverét, ezután a Pária könyörtelenül lelövi őt a szeme közelében; így azonnal meghal.

(Séta közben, Hátulról)

A Pária sétál, és megragadja a célpontját, átkarolja a nyakát hátulról, és a fejéhez rakja a pisztolyát. Mielőtt az áldozat reagálni tudna, ő meghúzza a ravaszt, és az élettelen test összeesik a földre.

(Futás közben, Elölről)

A Pária rohan a célpontja felé, és megragadja őt, majd arra kényszeríti, hogy a nyakánál elővegye a fegyverét, ezután oldalba lövi őt a fejénél.

(Futás közben, Hátulról)

A Pária ráfut a célpontjára, és arra kényszeríti, hogy térdre essen, vele szemben. Az áldozat kap egy kis időt, hogy hátrafordítsa a fejét, mielőtt a Pária meghúzza a ravaszt, ekkor a holttestet előre zuhan a földre.

(Pad gyilkosság)

A Pária előre lép az ülő célpontjához, és a fejét lefelé rángatja a földnek, majd lenyomja a gerincét, a nyak hátsó részén pedig meglövi. Miközben áldozata még eszméletlen, a fegyverét előrántja és belelő az agyába; amitől azonnal meghal.

(Tetőről történő gyilkosság)

A Pária ráugrik egy tetőre, és rálandol a célpontjára, mielőtt a pisztolyát előveszi, meghúzza a ravaszt. A pisztoly elszakítja a nyakát, amitől meghal, és a Pária feláll, valamint elteszi a fegyverét, így az áldozat a földre zuhan.

ApróságokSzerkesztés

  • A "Pária" szó azt jelenti, hogy kitaszított.
  • A Pária szerepelt az Assassin's Creed II E3-as videójában, egy gyilkossági célpontként.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki