Fandom

Assassin's Creed Wiki

Pápai őrség

1 322cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonacbh.pngIkonackbh.pngIkonaca.png

„A Pápai Gárda alapvetően az Assassin's Creed: Brotherhood legfőbb elit őrségét képezik majd.”
—Christofer Weiler, a Ubisoft egyik fejlesztője

Guard-papal-ACB.png

A Pápai Őrség egyik katonája.

A Pápai őrség elit katonákból álló haderő volt, mely a Pápaság irányítása alatt állt, és fő célja az volt, hogy szolgálja és védje a pápát regnálása idején.

1503-ban a Pápai őrség VI. Sándor pápát védte, és az élén a pápa fia, Cesare Borgia állt. Az őrség a Svájci Gárda közvetlen elődjének tekinthető.

KüzdelemSzerkesztés

A pápai őrők voltak a legsokoldulabb nehéz páncélosok Rómában, mivel a legjobb képességekkel rendelkeztek. Támadásban védekezésben, elhárításban és sok más támadás fajtával rendelkeztek. A pápai őrök emellett rendelkeztek lőfegyverrel és egy karddal, így halálos ellenfelek voltak rövid és hosszú távon is. Fel voltak szerelve rövid és hosszú nehézfegyverzettel, de ez ritkább volt.

Képesek voltak a legtöbb támadást kikerülni, és emellett rendkívül gyorsak voltak, így nehéz volt előlük elmenekülni.

Gyakran voltak csoportokban, és egy csapatként harcoltak. Míg az egyik távolról lövi az ellenséget, addig a többiek közelről támadják.

Gyakran használtak homokot, vagy megragadták az ellenfelet hátulról.

ApróságokSzerkesztés

  • A korai rajzokon az őrség nyílt sisakot, és alabárdot viselt, ám alabárddal csak Cesare Borgia elfogásánál láthatjuk őket.
  • Idősebb Juan Borgia partiján az őr aki átveszi a pénzt, brit akcentussal beszél, német szavakat használva.
  • Az Au Revoir küldetés alatt találkozhatunk az őrséggel, noha ebben az időszakban a sereg már elhagyta Rómát.
  • A harci gépek tervrajzai mindig a pápai őrség egy tagjánál voltak.
  • Négy őrt kivéve, az őrség tagjai csak küldetések alatt láthatóak.
  • A pápai őrséget nem lehet bőszíteni.
  • Cesare ugyanúgy harcolt mint a pápai őrség, bár ez nem véletlen, hisz ő a parancsnokuk.
  • A harcban az őrökre nem hat a füstbomba, de ha harcon kívül használjuk  meglepetésből, akkor igen.
  • Csak akkor lehet lefegyverezni őket, ha van náluk pisztoly.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki