FANDOM

Ikonac2Ikonackr
Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Maszjáftól Firenzéig projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg NikitaDragovich dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.
Ottaviano Riario
OttavianoRiarioDatabaseRender
Életrajzi információk
Született1479 szeptembere
Forlì, Pápai Állam
Elhunyt1533
Bologna, Pápai Állam
Politikai információk
HovatartozásRiario-ház
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed II

Ottaviano Riario (1479 - 1533) egy olasz vezető, Imola és Forlì ura, valamint Girolamo Riario és Caterina Sforza fiúgyermeke volt.

ÉletrajzSzerkesztés

1488-ban, amikor Forlì városát megtámadták az Orsi fivérek, Ludovico és Checco, ugyanaz a két személy, akit Caterina bérelt fel férje meggyilkolására, fogságba ejtette Ottovianót húgával, Biancával együtt.

Míg húgát máshol, Ottavianót egy romagnai világítótoronyban tartotta fogva Ludovico. Azonban Ezio Auditore da Firenze, az asszaszin, hamarosan Ottaviano segítségére érkezett, és végzett Ludivicóval miután megmentette Biancát. Ezután Ottaviano hazarohant anyjához, a Rocca di Ravaldinóba.

Amikor 19 éves lett, Ottaviano a Firenzei Köztársaság szolgálatába szegődött, anyja kérésére condottiero lett, hogy erősítse a firenzei barátságot. Száz embert küldött Forlìba évente, mivel Firenze nem volt hajlandó többet fizetni neki.

Annak ellenére, hogy Ottaviano elhízott, agyatlanná vált és az anyjához ragaszkodott, IV. Sándor pápa, azaz Rodrigo Borgia felajánlotta neki a leányát, Lucreziát, hogy megszerezze Forlì és Imola irányítását.

Caterina bölcsen tagadta a házasságot, miközben felbőszítette a pápát, s arra motiválta a fiát, hogy támadja meg Cesare Borgiát, aki kezdeményezett egy Forlì ellen irányuló rohamot.

Miután Cesare kikergette Caterinát, száműzetésébe vonult Firenzébe, ahol Ottaviano megpróbálta meggyőzni IV. Sándor jogutódját, II. Gyula pápát, hogy adja vissza neki Imolát és Forlìt.

ApróságokSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Ottaviano_Riario

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki