FANDOM

Ikonacr

„A baljós mosoly mögött egy kegyetlen gyilkos lapul, küldetése, hogy bájával utat találjon a szívedbe és a két khanjar tőrével megállítsa annak dobogását.”
—Leírás

The Oszmán jester (valódi nevén: Dulcamara) egy Animi Avatár volt, melyet az Abstergo Industries használt újoncai képzésére, elérhető előrendeléssel, vagy speciális kiadás megvételébel, továbbá a The Lost Archive (DLC) megvételével.

Ottoman Jester Render LR

Oszmán Jester harcra készen.

Hasonló francia rokonához, de külömböző is egyben, hisz ő egy khanjar tőrt használ fegyverként.

Egyedülálló mozgásokSzerkesztés

Az Oszmán jesternek több egyedi mozdulata is volt:

(Séta közben, Előröl)

A jester megközelíti áldozatát, majd brutálisan megrúgja a célpont bal térdét, míg ő -az esetleg törött- végtagját fogja, az Oszmán jester kihasználja az alkalmat és khanjarját a szívébe döfve végez áldozatával.

(Séta közben, Hátulról)

A jester hátulról megközelíti áldozatát majd egyik khanjarját a hátukba döfi, majd elforog körülöttük, közben mély sebet ejtve az oldalukon, ezek után a célpontnak nincs esélye az életben maradásra.

(Futás közben, Előről)

Az Oszmán jester odafut áldozatához, egyik khanjarját a célpont lábába szúrja, kihasználva zavarodottságát és fájdalmát másik khanjarját az állukba szúrja, ezzel véglegesen megölve áldozatát.

(Futás közben, Hátulról)

Az Oszmán jester hátulról futva megközelíti áldozatát, majd ledönti őket a lábukról. Mikor arcal lefelé a földön fekszik, ráveti magát, és khanjarjaival több szúrt sebet is okoz a hátukon, majd elégedetten feláll és otthagyja vérző áldozatát, aki nemsokkal késöbb meghal a vérveszteségtől.

(Pad Gyilkosság)

A jester elkapja áldozata lábát majd kihúzza alóla, míg a feje a padhoz nem ér, majd mielött a célpont védekezhetne rátapos a fejére, ezzel betörve a koponyáját.

(Tetőről történő gyilkosság)

A jester leugrik a tetőről, útközben előhúzza tőreit. Áldozatára érkezve a fejébe szúrja tőreit ezzel azonnal megölve őt.

BőszítéseiSzerkesztés

  • "A képességeid... csupán bohózatok."
  • "Hülyét csinálok belőled."
  • "Nem rajtam nevetnek!"
  • "Bippi boppit bú! Há! Bippi boppi bú!"

TestreszabásSzerkesztés

Az Oszmán jester nem szabható testre.

ApróságokSzerkesztés

  • Annak ellenére, hogy a grafikákon a turbánjának két oldalán lóg le két szalag, és csak 1 tőrről tesz említést, a játékbeli megjelenése ellent mond ezeknek a pontoknak.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Ottoman_Jester