FANDOM

IkonacrIkontrend

„Hideg és kiszámíthatatlan, az oszmán doktor munkavégzése nem valami kegyelem teljes. Egy reményteljes velencei letette a szent hippokratészi esküt, és azóta van egy rossz szokása, hogy többet mérgez mint gyógyít. Névjegye hogy, a fecskendőt teletölti higannyal ez az ő saját készítésű fegyvere, és az a legféltettebb eszköze.”
—Ubisoft Leírása

OttomanDoctor

Oszmán Doktor az Assassin's Creed Revelations többjátékos részéből.

Az oszmán doktor (valódi neve: Seraffo) az Animi Avatar által használt kiképző program. Az Abstergo Vállatnak muszáj volt tanítania az újoncokat a második szakaszban lévő Animi kiképzési programmmal. Ami feloldható az Assassin's Creed: Revelations előrendelői különkiadásban.

Ő is elérhető lesz a rendszerfrissítés után.

Hasonló olasz kollégájához, de nem azonos módon használják a különleges fegyverüket, a fecskendőt.

Egyedi MozgásSzerkesztés

Az oszmán doktor egyedülállóan mozog:

(Séta közben, Előröl)

Az oszmán doktor lassan közelíti meg a célpontját, mielőtt vadul megrúgná a bal lábával. Megmarkolja a sebesült végtagot, az oszmán doktor eldönti, a szúrás helyét: has - penge a fecskendőből, vagy háton szúrás, ezekkel a mozdulatokkal juttathatja bele a halálos mérget a célpontjába.

(Séta közben, Hátulról)

Az oszmán doktor brutálisan beszúrja a fecskendőt a célpontjába hátulról, eltörve a gerincét. Ezután eltávolítja a fecskendőt és vágásokat hagy a fecskendő végén lévő penge résszel a testen szana szét, mert az inspirálja ha látja az áldozatait elvérezve a padlón.

(Futás közben, Előről)

Az oszmán doktor halkan sétál gyanútlan célpontja felé, hátsó bal kezével megfogja a fejét, miközben tisztán a nyakába szúrja a fecskendőjét. Az áldozat sokkot kap és halvány lila színben pompázik, mint a méreg úgy fogja a testét eközben, fegyverét eltávolítván, újra nyakába döfi a fecskendőt, a földön heverő áldozatának.

(Futás közben, Hátulról)

Az oszmán doktor előtt fut a célpontja. A doktor előveszi fecskendőjét,fogja az áldozat mellkasát és mérges fegyverét a hátán keresztül a szívébe szúrja.

Az áldozat kínjában megdöbben mielőtt a padlóra zuhanna. A doktor nézi ahogy célpontja lassan meghal a halálos méreg hatása által.

(Pad gyilkosság)

Az oszmán doktor megragadja ülő célpontjának lábát és lerántja a padról. Mielőtt a sértett bármit is tehetne eltöri a nyakát.

(Tetőről történő gyilkosság)

Az oszmán doktor megáll a háztetőn s előkapja fecskendőjét. A célpontja alatta s hirtelen a koponyájába szúrja a mérgező fecskendőt és hagyja ott veszni áldozatát.

BőszítéseiSzerkesztés

"Gyere, hadd gyógyítsalak meg!"

"Van egy betegséged."

"Mutasd a sérüléseidet."

TestreszabásSzerkesztés

Az oszmán doktor nem lehetett Kurtizán, Oszmán jester, vagy Lovag.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Ottoman_Doctor