FANDOM

Ikonv

Oroszország vagy hivatalos formában Oroszországi Föderáció, mely észak-Eurázsiában található.

Orosz ForradalomSzerkesztés

Sztálin uralmaSzerkesztés

Lenin 1924-ben halt meg, legfőképpen Joszif Sztálinnak köszönhetően, aki titkon Templomosként tevékenykedett. Uralkodása alatt a Szovjetunió korrupt és rossz struktúrájú állammá vált, ezzel elérte azt, hogy a nyugati, kapitalista berendezkedésű hatalmakat (melyeket ugyancsak Templomosok működtettek), pozitívabb fényben tüntessék fel.

Sztálint végül egy Asszaszin ölte meg 1953 március 5-én.

A Szovjetunió felosztásaSzerkesztés

Az 1980-as évek végén és a 90-es évek elején a Szovjetunió vezetője Mihail Gorbacsov volt, aki megakarta reformálni az országot, melyet a "peresztrojka-csomag" segítségével akart megvalósítani. A Templomosok felismerték annak a veszélyét, hogy Gorbacsov nem képvisel velük azonos értékrendet, ezért az Egyesült Királyság akkori miniszterelnöke, Margaret Thatcher kapcsolatba lépett Borisz Jelcinnel, miután Jelcin megpróbálta újraéleszteni a régmúlt kommunista eszméket az Oroszországban, és emellett a nyereség fogalmát igyekezett népszerűsíteni hazájában. 1991 decemberében a Templomosok egy titkos találkozót tartottak, a Belovezhskaya erdőben, majd ugyanabban a hónapban Gorbacsovot leváltották, s a megüresedett pozíciót a későbbiekben Jelcin töltötte be, ki így az újonnan alapított Orosz Föderáció vezetője.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki