Fandom

Assassin's Creed Wiki

Olaszország (Itália)

1 322cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonac1.pngIkonac2.pngIkonac2d.pngIkonacbh.pngIkonacpl.pngIkonacre.pngIkonackr.pngIkonackbh.pngIkonackre.pngIkonaca.pngIkonacl.pngIkonace.png
Maszjáftól Firenzéig.png
F I G Y E L E M!

Olaszország vagy Itália egy Dél-Európában található ország. Az Asszaszinok hazája volt 3 évszázadon keresztül és a reneszánsz szülőhazája. Sok szép táj és nagyváros van a területén.

Olaszország a reneszánsz szülőhelyeként szolgált, egy olyan kulturális mozgalomban, ami hamarosan a 15. század folyamán egész Európában elterjedt. Ennél a pontnál még Olaszország nem volt egy egyesített ország, és több város-államra volt szét szakadva, és mindegyik arra törekedett, hogy meghódítsa a másik földjeit. Az elsődleges város-államok a Firenzei Köztársaság, a Velencei Köztársaság és a Pápai Állam volt. Amíg az Asszaszin Rend és a Templomos Rend a római birodalom idejében háborúztak szerte Olaszországban.

Acb1.jpg

Ezio a Colosseumban.

Amikor Rodrigo Borgia lett a Templomos Rend Nagymestere 1476-ban, a templomosok készültek egy tervre, hogy átvegyék a főbb városoknak az irányítását észak-olaszországi, különösen Milánót, Firenzét, Velencét és Rómát. Bár a legtöbb terveiket az asszaszin Ezio Auditore meghiúsította, a templomosoknak mégis sikerült, hogy megragadják Róma és a többi pápai állam irányítását, amikor Rodrigo Borgiát IV. Sándor pápává koronázták. A fia, Cesare Borgia, elfoglalt több olasz régiót. Később a templomosok befolyása csökkent Rómában és Olaszországban, és Cesare Borgia az apját hibáztatta az ő szerencsétlensége miatt, és megölte őt haragjában. A szövetséges pápák III. Piusz pápa és II. Gyula pápa nem támogatták Cesarét, és a templomosok elkerülhetetlenül irányították Olaszországot, míg az asszaszinok erős jelenlétét nem tartottak az országban.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Italy

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki