FANDOM

Ikonv.png
Noah Watts.png

Noah Watts.

Noah Watts egy natív amerikai színész. Az asszaszin Connor Kenwaynek mozgást, az arcát és a hangját adja az Assassin's Creed III-ban.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Tagja a Crow törzsnek és leszármazottja a Blackfeet nemzetnek, Noah Watts nőtt fel Bozemanban, Montanában. Ugyanakkor minden nyáron, Noah hazament az ő nagycsaládjához.

Ő kitűnő baseballos, kosárlabdás, golfos, teniszes, és gördeszkás, Noah szintén megtanult lovagolni, horgászni, és snowboardozni. Ennek köszönhető az ő natív kultúrája, Noah hagyományos Crow háborús táncos volt, mióta ő hat éves volt, miközben néha versenyekben versenyzett, de gyakrabban csak öröméből táncolt.

KarrierjeSzerkesztés

Watts járt a színpadon, ötödikes kora óta, amikor játszott a Madárijesztő c. darabban. A gimnáziumban kezdte fejleszti és pontosítani színészi képességeit a különböző szerepekhez, amelyek eredményeként John Proctort játszotta a The Crucible-ben. Watts is dolgozott színészi kézművesként a középiskolában. Később képviselte Montanát az Országos Igazságügyi League National Tournamentben. Az ő teljesítményének köszönhetően 1500 ember, szerzett neki negyedik helyet a versenyen.

Noah leérettségizett, és nyert egy ösztöndíjat, majd részt vett az American Academy of Dramatic Artson Los Angelesben. Később Noahnak ajánlottak egy szerepet, Chris Eyre filmében, a Skinwalkers című filmben, amelyben egy tizenéves bandavezért játszik és ő a feltételezett gyilkos.

A következő nyáron a Santa Fében és Albuquerquében kapott meg egy szerepet, amiben Noah egy fiatal bennszülött férfit játszik egy bentlakásos iskolába az 1800-as években, aki egy keresztény misszionárius. A karakter küzdött egy belső konfliktussal, az anyanyelvi kultúrával és a keresztény vallással, amit a bentlakásos iskolában belé vésték.

A legutolsó projektjei Los Angelesben jelentek meg. 2005 tavaszán, Noah játszott William Shakespeare Rómeó és Júlia című regényében, ahol ő játszotta a vad gazembert Eladiót. Ez a produkció egyedülálló volt. Noah szerepelt egy független filmben 2006-ban, aminek Montana a címe, amely 1933-ban játszódik a nagy gazdasági világválság idején. Ő Joe Running Elket játssza, egy fiatal férfit, aki elvesztette az állását és most egy vasútnál dolgozik, és elkezdett egy kalandos életet élni.

Assassin's Creed munkáiSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Watts jelenleg Los Angelesben él.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Noah_Watts

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki