Ikonac2.pngIkonacbh.pngIkonacr.pngIkonac3.png

Maszjáftól Firenzéig.png
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Maszjáftól Firenzéig projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Csermely Attila dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.
Assassins-creed-II-meleeweapons-heavyweapons.png

A nehéz fegyverek nevükből eredően, nehezek voltak, tehát nehéz volt ezeket kezelni. Ezen fegyverek használásának esetében, a puszta erőre lehetett hivatkozni. Csonttörő erejük van.

ErejükSzerkesztés

Amikor kellő lendülettel lendültek, akár eltörni is tudtak kisebb fegyvereket, vagy fanyelűeket. Ha teljes súlyával csapunk rá egy ellenfélre, az "összetörik" tőle. Mivel nehezek voltak, nagy lendületet vettek, így eldobni is lehetett őket, halált okozva az ellenfélnek. Nehéz fegyverek ellen, csak a nehéz fegyverek értek el hatást (Kivétel a rejtett penge, mivel könnyebb volt, gyorsabban lehetett vele mozogni).

VédekezésSzerkesztés

Ezio Auditore, hatástalanítani tudta ellenfelét öklével, hogy kivette a kezéből a nehézfegyvert. Ezekkel a fegyverekkel az ellentámadások a célpontra halálosak voltak. Ha dobta a fegyvert, néha otthagyta az áldozat testében.

ÖlésekSzerkesztés

Nehéz tokSzerkesztés

A nehéz tok, ismertebb nevén "Heavy Sheath", olyan kemény anyagból készült tartó volt, ami elbírta ezeket a fegyvereket. Ezio Rómába érkezése után, a szabóktól tudta ezeket megvenni a szabóknál. Ez lehetővé tette neki, hogy nehéz fegyvereket hordjon magánál. Választania kellet, mert nem lehetett nála egykezes és kétkezes fegyver egyszerre.

StatisztikákSzerkesztés

RómaSzerkesztés

Név Sebzés Sebesség Hárítás
Fattyú Kard 3 4 3
Szakállas fejsze 2 3 4
Labrys (Bartolomeo fejszéje) 3 2 5
Stocco 3 5 5
Spada Lunga 4 5 3
Spadone 5 4 4

Konstantinápoly és KappadókiaSzerkesztés

Név Sebzés Sebesség Hárítás Érték Elérhetőség
Szakállas fejsze 2 3 4 8050 Akçe 2. Szekvencia
Francia fattyú kard 3 4 3 14260 Akçe 4. Szekvencia
Condottiero fejsze 3 2 5 23460 Akçe 6. Szekvencia
Porosz hosszúkard* 3 5 5 30015 Akçe 7. Szekvencia
Pallos 5 4 4 N/A Teljesítsd az összes Zsoldos kihívást.
Almogavar fejsze 5 5 5 N/A Teljesítsd az "The Champion, Part 1" küldetést.

*Csak Kappadókiában érhető el.

Gyarmati AmerikaSzerkesztés

Név Sebzés Sebesség Kombó Érték Elérhetőség
Jutaszövetes fejsze 2 1 4 £3650 6. Szekvencia
Tengerészeti fejsze 4 4 2 Crafting only 9. Szekvencia
Kosztoló fejsze 3 4 3 £7000 9. Szekvencia
Francia tengerészeti fejsze 2 3 3 £750 6. Szekvencia
Kalóz kosztoló fejsze 5 4 2 N/A DLC/7. Szekvencia

ApróságokSzerkesztés

  • A nehéz fegyverek a leggyakrabban használt fegyvere a zsoldosoknak.
  • Egy nehéz fegyverrel való támadás maximálisan 3 lehet egymást követően.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki