Fandom

Assassin's Creed Wiki

Monteriggioni megvédése

1 322cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonacpl.png
Előző eseményNiccolò di Pitigliano meggyilkolása
Következő eseményA bánat éjszakája
PL Memory DefensiveMeasures.jpg
#Monteriggioni megvédése
Dátum1454
HelyszínMonteriggioni
KövetkezményA firenzei seregek sikeres visszaszorítása
A Lepel felfedezése Monteriggioni alatt
Szemben álló felek

Monteriggioni védői

Firenze katonasága

Parancsnokok

Mario Auditore

Federico da Montefeltro
Luciano Pezzati

A seregek összetétele

Asszaszinok
Zsoldosok

Firenzeiek

Monteriggioni megvédése egy 1454-ben történő esemény volt a reneszánsz alatt, amelyben Mario Auditore, egy itáliai asszaszin, akit megkíséreltek, hogy óvja meg Monteriggioni városát, egy közeledő firenzei támadástól, amit a condottiero, Federico da Montefeltro vezetett.

TalálékonyságSzerkesztés

„A firenzeiek bármikor lecsaphatnak, azonban mi már felkészülten fogjuk őket várni!”
—Mario, a város védelmének érdekében.[src]

A Firenze és Monteriggioni közötti folytonos agresszió alatt, Mario Auditore elkezdte megerősíteni a villája erődítményeit és erőforrásait. Kiképezte a katonáit, hogy harcoljanak keményebb és támogatottabb katonákkal, illetve az állampolgároknak sok munkát adott, hogy mozgósítsák az asszaszin erőket.

Mario segítette az ácsokat, hogy megerősítsék a villa erődítményeit és védőfalait. Emellett, gyűjtött élelmiszert az állatoknak a villa Auditore gazdáinak, akik megtartották földjeiket a falakon belül. Ezt követően, együttműködött a bányászokkal, hogy nyersanyagokat gyűjtsenek össze fegyverek és páncélok készítéséhez.

Emberek készségeiSzerkesztés

„Monteriggioni semmi sem az emberek nélkül...”
—Mario, a város munkaerejéről illetően.[src]

PL Memory PeopleSkills.jpg

Felismerve, hogy szorosan együttműködtek az asszaszinok a falusiakkal, Mario a kastély leszármazottja, beszélgetett az emberekkel Monteriggioniban. Ő különös figyelmet fordított a tanulásra, a képzésre és az állampolgárok problémáira.

Az első feladata az volt, hogy együttműködött és megismerte Monteriggioni kurtizánjait, akiknek mélyen érdekes témákról beszélt, mint például a csillagászatról és a filozófiáról. Emellett, meg kell jegyezni, hogy a filozófia az egyik legalapvetőbb és legfontosabb dolga volt az Asszaszin Rendnek. Ezt követően, Mario meglátogatta a kovácsokat, akik nagyon keményen dolgozni kezdtek, hogy fegyvereket készítsenek a közeledő ostromhoz. A férfiaknak nem voltak a képességeik olyan jól kiforrtak, de Mario határozottan segített nekik a kovácsolásban, hogy a lehető legjobb felszerelést biztosítsák a csatában.

A feladatokat követően, az asszaszin lépéseket tett avégett, hogy művésziességet és hírnevet bátorítson a villájába. Ezt segítette az a kicsi galéria, amit a testvére firenzei kapcsolatai segítettek Mariónak megépíteni.

Miután biztosította Monteriggioni és a művészek közötti szövetséget, Mario folytatta a feladatainak a végrehajtását, mégpedig hozzá legjobban illő feladványokkal; pontosabban kiképezte a katonáit a firenzei emberek ellen. Az asszaszin hasznos tippeket és demonstrációkat adott nekik, hogy jobban harcoljanak egy mérhetetlenül megtévesztő és kaotikus csata közepében. A legjobb technikáit tanította a harcosoknak, miközben egzotikus fegyverekkel lefegyverezték az erősebb támadókat.

Mario elégedett volt az erőfeszítéseivel, hogy elnyerje az emberei bizalmát és szeretetét; az események után, az asszaszin testvérei megérkeztek egy üzenettel, amelyet a templomosok küldtek neki. Az üzenet egy gyilkossági célpontokból álló listát tartalmazott; azáltal, hogy kritikus hatással legyenek a csatára.

Védelmi intézkedésekSzerkesztés

„Számítani fogunk gondos megfigyelésekre, hogy mesterkedjünk egy csataterv készítéséhez, hogy eszerint cselekedjünk.”
—Mario, a háborús stratégiákat illetően.[src]

Running The Ramparts.jpg

Mivel a firenzei sereg közeledett Monteriggionihoz, Mario csendesen megerősítette seregét, és konkrét terveket készítettet, hogy megvédjék a Villát. Meglátogatta az istállókat, hogy párosítása a katonát a lovakkal; annak érdekében, hogy kapcsolat legyen az ember és az állat között. Miután sok idő eltelt a túlerővel, Mario megtanulta, hogy mennyire fontos a ló és a lovas közötti kapcsolat, mivel a csatában mindketten lovagolnak.

Miután gondoskodott az istállókról, embereket rendelt el a város különböző területeire, és utasította őket, hogy készüljenek fel az ostromra, illetve, ha bármilyen jelet észlelnek, akkor támadjanak.

Végezetül, Mario képzett kémeket küldött Olaszország mindegyik pontjára. Azt kívánta, hogy felkutassanak minden lényeges információt, amely egy esetleges támadásra adhatott okot. Mario védelmet nyújtott Monteriggioni közelében lévő kis városokban, felismerve, hogy milyen pusztító erő lehet egy ilyen védett helyszíneken.

Nem sokkal ezután, némi veszély fenyegette a pozícióját, ahogyan egyre több ember érezte, hogy nem védelmezik a környező vidékeknél. Annak érdekében, hogy megoldja a problémákat, Mario erőforrásokat és katonai támogatást kért.

A ház tisztításaSzerkesztés

„A zavar ellepte Monteriggionit... Ez nem természetes az alázatos közösségünknek; azt gyanítom, hogy egy képzett manipulátorral állunk szemben.”
—Mario, Monteriggioni belső konfliktusait illetően.[src]

PL Memory CleaningHouse.jpg

Annak ellenére, hogy Mario megpróbálta egyesíteni, és megvédeni a várost, nyugtalanság duzzadt Monteriggionin belül, amely erőszakhoz köthető az emberek között. Mario ellátogatott az utcákba még egyszer, hogy számos konfliktust lerendezzen azzal érvelve, hogy a családok elnyerik a szívét, azáltal, hogy leállítja a tolvajokat, akik zavargásokat okoztak.

Miután a helyzet lecsillapodott, úgy döntött, hogy a zavargásokat egy ellenséges manipulátor okozta, mivel a város általában békés szokott lenni egy együttműködő közösséggel. Ezután, elrendelte az összes rendelkezésre álló ügynököt, hogy fogják el, vagy öljék meg a szökevényeket és azokat a polgárokat, akik fizettek neki az információért. Ezt követően, sok nevet javasoltak, mint elkövető, azonban arra csak későn jöttek rá, hogy Luciano Pezzati volt a bűnös.

Mario és az emberei körülvették Luciano házát, állig felfegyverkezve. Nem sokkal ezután, Luciano harcba szállt, és a megtorlásig küzdött lelkesen. Az asszaszin erők legyőzték az árulót és vádat emeltek egyenesen a házában. Az eseményt követően, Pezzati elővett egy kést; s úgy döntött, hogy egyedül szembenéz Marióval. Ők ketten harcolni kezdtek, mindkét férfi ügyesen elkerültek több sebzést is.

Végül Mario levágta ellenfele ujjait, azonban a seb nem volt elég ahhoz, hogy hatástalanítsa Lucianót, és megtorolja a tettét. Mario beleszúrta a tőrét a másik férfi vállába, arra kényszerítve őt, hogy ejtse el a kését, mielőtt lefegyverezte volna a templomban. A győzelem után, Mario és emberei visszavitték a kémet kihallgatásra a Villa Auditorébe.

ViharjelzésSzerkesztés

„A foglyunk megerősítette, hogy a firenzeiek haladnak Monteriggioni felé egy hadsereggel.”
—Mario, a közelgő csatát illetően.[src]

PL Memory StormWarning.jpg

Luciano bevallotta, hogy a firenzei hadsereget az erőteljes condottieri, Federico da Montefeltro vezeti, aki elindult Monteriggioni felé, hogy legyőzze Marióékat egy végső csatában.

Ő szétszórta a katonáit, hogy elhelyezze az íjászokat a bástyákban és az őrtornyokban, s lándzsásokat és lovasokat küldött a csatamezőre, hogy megöljék a szembejövő hadsereget a saját képességüket használva. Az első hullám a lovasoktól függőt, akiket gyorsan elsöpörtek a lándzsások a lándzsáikkal.

Az első sikeres szembeszállás után, Mario beszédet tartott kint, mielőtt bátorítva kijelentette, hogy hogyan viselt el Monteriggioni 200 évet, és, hogy hogyan fogják megízlelni a firenzeiek a haláluk napját.

A vihar szétporladásaSzerkesztés

„Az ellenség Monteriggioni hosszában levő frontvonalnál tartózkodik! Feladásért könyörögnek, de az ellenkezőjét fogják megkapni!”
—Mario, az ellenséges támadást illetően.[src]

PL Memory WeatheringTheStorm.jpg

A firenzeiek és a Monteriggioni zsoldosai között csetepaté kezdődött. Az íjászok sortüzet nyitottak, így mindkét harcoló félből megsebesítettek néhány csatázó katonát. A nehézlovasság felszámolta a firenzeieket, szétzúzva így a támadókat. A könnyűlovasság pedig összpontosított a célpontokra, és a kiválóan mozgékony lovakra, hogy elkerüljék a halált. A lándzsások megölték az ellenséges embereket, hogy sikeresen áttörjék ezt a defenzív stratégiát, annak érdekében, hogy megvédjék Monteriggioni városát.

A firenzeiek kétségbeestek, és megpróbálták elpusztítani a falakat. Elsődleges célpontjuk a Villa és a környező utak voltak. Felismerve a veszélyt, Mario és a lovasság haladéktalanul bevetették a harci gépeket, és felgyújtották a mechanizmusokat. Ennek eredményeképpen, a firenzeiek elvesztették a csatát, és visszavonultak Firenzébe.

Az Éden LepleSzerkesztés

„Nem volt itt Monteriggioniban; amit kerestek. Az őseim valamit elrejthettek.”
—Mario, az ostrom okát illetően.[src]

PL Memory UnderOurNoses.jpg

Egy hosszas kihallgatást követően, Luciano bevallotta, hogy azért támadták meg Monteriggionit, hogy megtaláljanak egy tárgyat, amely el volt rejtve valahol egy fal alatt. Mario kíváncsiskodott a városi építészektől és történészektől, majd elkezdték keresni a bizonyíték lelőhelyét. Az építészek a templomban, valamint az Auditore család folyóiratainak feljegyzésében fedezték fel, hogy Mario őse, egy kútba rejtette el a készítményt.

Nem sokkal ezután, elindultak egy földalatti helységbe, ahol egy rejtett átjárón megtalálták a tárgyat. Ahogy beléptek, több halálos csapda megtámadta őket, beleértve a láthatatlan szögesdrótok, a mérgező nyilak és a lengő kalapácsok. Mindegyik csapda megcsonkította, vagy megölte a jelenlévőket, Mario csupán elvesztette a bal szemét, mivel az egyik csapdának a pengéje eltalálta a szemét.

Az egyszerű fadoboz állítólag meggyógyította a sebeket, azonban Mario tiltakozott, azt gondolva, hogy a doboz tartalma veszélyes, így az emberei megtámadták a mesterüket. Az asszaszin kénytelen volt megölni a barátait, s felkapta a dobozt, s elrejtette a Villában, figyelmen kívül hagyva a készítmény speciális képességét. Ezután, megérkezett a testvére, hogy elvigye a kelléket, azonban Mario megakadályozta, mivel a Testvériségnek szüksége volt az eszközre.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki