FANDOM

IkonackscIkonarend
Mongol-Insignia 6

A Mongol Asszaszinok jelképe.

A Mongol Asszaszinok egylete az Asszaszin Rend egyik ágazata, amely a mai Mongólia környékére lokalizálható.

Mikor a Levantei Asszaszinok vezetője, Altaïr Ibn-La'Ahad feleségével Maria Thorpe-al, s fiukkal, Darim Ibn-La'Ahaddal karöltve elutaztak Mongol Birodalom területére, hogy megállíthassák a nagy vezért Dzsingisz kánt, útjuk során egy mongol Asszaszin, nevezetesen Kulán Gál segítette őket. Miután számos tervet dolgoztak ki a kán hatalmának megdöntésére, Kulán és Altaïr beszivárgott egy mongol táborba, a Xia tartomány közelében lévő Xinggingben. Azonban Altaïr idősebb korára már veszített korábbi képességeiből, s felhívta magára a mongolok figyelmét, amikor az akció során megsebesült.

Kulán Gál tisztában volt vele, hogy azonnal biztonságos helyre kell vinnie őt. Amint lóhátra szálltak, menekülni kezdtek Dzsingisz elől, aki ugyancsak lóháton üldözte az Asszaszinokat. Ekkor Kulán a számszeríjából kilőtt nyílvesszővel megsebesítette a kán lovát, s így Darim könnyedén végezhetett a lovával pórul járt mongol vezérrel, egy végső lövéssel.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki