FANDOM

IkonacblIkonackscIkontrend

Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

Altaïr: A zsarnokságod itt ér véget Moloch!
Moloch: Ó, nem! Ez folytatódni fog! Rajtad, rajtam és Boucharton túl...ez túl fog élni minket.”

—Moloch utolsó szavai Altaïrhoz a halála előtt![src]

Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Maszjáftól Firenzéig projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Csermely Attila dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.
Moloch
Karakterek Moloch
Életrajzi információk
Elhunyt1191
Kantara kastély, Kyrenia, Ciprus
KorszakKözépkor
Politikai információk
HovatartozásTemplomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Bloodlines
Assassin's Creed: Titkos keresztes háború

Moloch, vagy más néven "A Bika" is egy Templomos volt, aki Ciprusban élt.

Molochnak volt két ikerfia, Shalim és Shahar, akik, mint apjuk, maguk is templomosok voltak.

ÉletrajzSzerkesztés

A lázadásSzerkesztés

Az asszaszin Altaïr Ibn-La'Ahad végigkutatta a várost, és végül megtalálta Jonast, amint az épp egy másik emberrel beszélgetett. Legyőzve a közeli őröket, Altaïr felfedte magát Jonas előtt, aki elmenekült, még mielőtt Altaïr bármi továbbit tehetett volna. Altaïr utolérte és elfogta őt a város egy félreeső zugában. Jonas magyarázkodott, hogy egy férfi - akit úgy hívtak, "a Bika" - üldözte őt. Ez a magyarázat azonban nem talált megértő fülekre.

Miután végzett célpontjával, Altaïr a kikötőhöz rohant, hogy Maria Thorpe védelmére keljen. Altaïr őrökkel körülvéve talált rájuk, de sikerült megmentenie őket. Miután említette "a Bika" nevét, Maria elmondta, hogy ő már találkozott vele, és az igazi neve az, hogy Moloch.

Altaïr, félve attól, hogy Mariát elkapják, azt mondta Markosnak, találkozzanak az Ellenállás szállásán. Altaïr egyenesen odaindult, és ismét találkozott Barnabas-szal, aki közölte, hogy Jonas halála városszerte lázadásokat szított. Miután magyarázattal szolgált az Ellenállás tagjainak, Altaïr elfojtotta a lázadást, amelyet Moloch lobbantott lángra.

HalálaSzerkesztés

Legyőzve Moloch fanatikus követőit városszerte, Altaïr elérte, hogy a lázadozások lecsendesedjenek, és megakadályozott egy esetleges nagyobb katasztrófát. Amikor Altaïr visszatért a szállásra, Markos a lázadozásról kérdezte, az Asszaszin pedig megerősítette, hogy Jonas halála miatt történt mindez.

Feladata sikeres befejeztével Altaïr új céljára összpontosított; meg akarta keresni és gyilkolni Molochot. Maria elárulta, hogy a célpont a Kantara Kastély lakója. Altaïr nyomban elindult a szállásról célpontja búvóhelyére. Ahogy figyelemelterelés céljából nekilátott, hogy felmásszon a kastély falán, Altaïr talált egy kápolnát, amelynek tetején keresztül könnyűszerrel bejuthatott a kastélyba.

Az oltárnál meglátta Molochot, és hozzálátott, hogy halkan, hátulról megközelítve meggyilkolja az óriástermetű férfit. Moloch azonban észrevette Altaïrt, és torkánál fogva a padlóra kényszerítette az Asszaszint, mielőtt annak pengéje az ő torkába hatolt volna.

Egy gyors mozdulattal Moloch megragadta csépjét, és a két férfi immár elkerülhetetlen küzdelembe kezdett. Kihasználva Moloch nagy termetét, Altaïr elkapta annak csépfegyverét, és a nyaka köré tekerte, így fojtva meg ellenségét. A halál szakadékán állva Moloch figyelmeztette Altaïrt, hogy az ő akarata messze túlnövi majd mind a Templomosok, mind az Asszaszinok eszményeit.

ApróságokSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés