FANDOM

Ikonacr

Desmond's Journey Metropolis

A Metropolisz Desmond utazásának negyedik része az Assassin's Creed: Revelationsben.

LeírásSzerkesztés

Desmond Miles felfedezi az Animust, s közben szembesül a múltjával.

PárbeszédSzerkesztés

  • Desmond: Vissza a munkába napnyugtakor. Broklyn JMZ a városba. Át a Washington térre. Le a háromszögbe.
  • Desmond: Aluról felkelni, mint egy élőholt, ki a napra, ami elvakítja a szemem. Tíz perc séta a metrók közt, de jól éreztem magam. Ezt az érzést sosem tanították. Város néha olyan, mint egy vámpír. Ellopja a legjobb pillanatokat. Jönnek-mennek néhány másodpercre, majd eltűnnek. A végén csak a legrosszabbak maradnak.
  • Desmond: A Bad Weather bárban volta. Csak mentem, és ők adtak nekem egy shakert. Felvett engem az elragadó pillantásomért. Azt gondolom a tulajdonos kicsit össze volt törve. A megnyerő mosolyom.
  • Vendég: Hé! Ezt az italt maga találta ki?
  • Desmond: Nevettem a múltamon. Nevettem a családomon. Viccelődtem mindennel. Még a világvégével is.
  • Vendég: Amit utoljára.
  • Desmond: A Shirley Templar?
  • Vendég: Shirley Templar? Mi van benne?
  • Desmond: A szokásos, és némi gin.
  • Vendég: Rendben. Négy ilyet!
  • Desmond: Egy nagy álom lebeg odakint. Minden este láttam az embereket, ahogy álmodtam. Nem tudom, hogy csinálták. Annyi pénzt tartottam, hogy mosolyogva tudjam fizetni a bérleti díjat. Minél jobban hiányzott a családom, annál jobban utáltam magam érte. Azt mondtam magamnak új családot akarok. Újra akartam kezdeni.
  • Vendég: Hé Dez! Mész a buliba?
  • Desmond: Neem. Én egy kicsit kimaradok belőle.
  • Vendég: Fények. Akció. Basszus dob. 124 ütés percenként. Kétszer gyorsabb, mint a szív.
  • Lány: Honnan jöttél?
  • Vendég: Ő egy kultuszba született, vagy valami ilyesmibe. Kint nyugaton.
  • Desmond: A szüleim összeesküvés elméletes csodabogarak voltak. Elzárkózva élnek az erdőben.
  • Lány: Komolyan?
  • Desmond: Istenem, milyen jól néztek ki! A lányok a szoknyáikban, a szemrebegtetésük, a gyöngyöző verejtékük. Mindenki annyira gyönyörű volt, azokban a villogó fényekben.
  • Lány: Akarsz táncolni!
  • Desmond: Új ember vagyok. Újjászülettem. Egyedül, de élek. Megpróbálom elfelejteni.
  • Lány: Gyerünk!
  • Desmond: Gyerünk Desmond. Csak engedd el. Felejtsd el.

ApróságokSzerkesztés

  • Ha teljesítjük az emléket megkapjuk a „Rohadt alma” achievementet.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Metropolis