FANDOM

Ikonac3

446px-AC3MP-SharpshooterRV

A Mesterlövész (valódi neve: Caleb Garret) egy Animi Avatar, melyet az Abstergo Industries használt újoncai kiképzésére az Animi Kiképző Programban. Egy rendszerfrissítés után vált elérhetővé, elsődleges fegyvere egy vadászpuska volt.

Egyedi mozgásokSzerkesztés

A Mesterlövész több manőverrel rendelkezik:

(Séta közben, Előröl)

A Mesterlövész megközelíti a célpontját a puskájával, mielőtt gyomron szúrja a szuronyával. Ezt követően úgy folytatódik, hogy a puskájával arcon lövi az áldozatát, és nekivágja a földnek, ahol elvérzik.

(Séta közben, Hátulról)

Mellékesen megközelíti a célpontját hátulról, a Mesterlövész előveszi a puskáját, és a szuronyával lábon csánkázza. Amikor az áldozata térdre esik a fájdalomtól, a szuronyával eltöri a fejét, majd összetörik a hátsó koponyája.

(Futás közben, Elölről)

A Mesterlövész ráfut a célpontjára, és letérdel előtte, mielőtt a puskájával arcon célozná. Ahogy összezavarodottan áll egy pillanatig, a Mesterlövész lelövi az áldozatát és összekuporodik, valamint végignézi, ahogyan ő összeesik.

(Futás közben, Hátulról)

A Mesterlövész hátulról ráfut a célpontjára, és elhelyezi a puskáját, mielőtt felnyársalná az állkapcsán keresztül. Ezt követően meghúzza a ravaszt, így az áldozat feje azonnal leesik.

(Tetőről történő gyilkosság)

A Mesterlövész a puskájával könnyen becélozza az ülő célpontját, akinek a mellkasát és szívét agyonlövi. Ezt követően forgatja a fegyverét, és kihúzza az áldozatából, majd otthagyja elvérezni a földön.

(Pad gyilkosság)

A Mesterlövész megragadja a célpontját, és lerántja a padról, amíg neki nem vágja a fejtámlának. Mielőtt a sértett bármit is tenne, hogy megvédje magát, a Mesterlövész erőteljesen arcon rúgja, majd a fejét eltöri a nyakával együtt.

ApróságokSzerkesztés

  • A mesterlövész megosztja a nevét egy címmel, ami megszerezhető az Assassin's Creed: Revelationsban azáltal, hogy megölsz 20 futó vagy ugró célpontot.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés