Fandom

Assassin's Creed Wiki

Mester asszaszin

1 323cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonacac.pngIkonac1.pngIkonacbh.pngIkonacr.pngIkonac3.pngIkonac3l.pngIkonac4bf.pngIkonacktf.pngIkonarend.png
Maszjáftól Firenzéig.png
F I G Y E L E M!

Asszaszin Rend.png

A mester asszaszin titulus az egyik a legmagasabb elérhető rangok közül az Asszaszin Renden belül. Akik ezen rang birtokosai voltak, azok elmondhatták magukról, hogy elérték az asszaszin képzés csúcsát. A rang nagy tiszteletet váltott ki a rend többi tagjától, valamint jelezte, hogy a birtokosa nagy tehetséggel rendelkezik, általában a lopakodás és gyilkolás művészetében, de ez nem törvényszerű.

A mester asszaszin A Hitvallás megtestesítője.

TörténetSzerkesztés

A 19-20. században Nikolai Orelov tagja volt az Orosz Narodnaya Volyanak. Ő volt a vezetője az asszaszinoknak.

ViseletSzerkesztés

KözépkorSzerkesztés

A mester asszaszinok fehér köntöst és csuklyát viseltek, a köntös hosszú volt, és szélben, vagy ugrás közben, a lobogó ruha, a sasok szárnyaira emlékeztet. Valamint a vörös selyemöv is hosszabbá válik. Ezen kívül a mester asszaszinoknak meghatározott fegyvereket kellett viselniük.

ReneszánszSzerkesztés

A a Reneszánsz idejében már nincs szabályon egyenruha vagy kötelező fegyverek, de általában megmaradnak a szokásos asszaszin kinézetnél, mind a csuklya, könnyű, világos öltözet stb... Dupla rejtett pengét csak a mester asszaszinok viselhettek.

Konstantinápolyban a bázisokat az Ezio által képzett mester asszaszinok védték.

Ismert mester asszaszinokSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Master_Assassin

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki