FANDOM

IkonackscIkonacrIkonackreIkonőaej
Masyaf-keyrender

A memóriakulcsok az Első Civilizáció hagyatékai, amikkel emlékeket lehet átélni. Az Abstergo Industries ezeknek a technológiáját használták fel az Animus elkészítéséhez.

TörténetSzerkesztés

Altair könyvtáraSzerkesztés

Altaïr Ibn-La'Ahad a Levantei Asszaszinok Mentora megszerzett hat memóriakulcsot miután megtudta, hogy az asszaszinok alamuti erődje egy kis Első Civilizációs templomra épült. Az itt talált kulcsokat arra használta, hogy az élete egy-egy fontos pillanatát megörökítse, valamint öt kulcsot a könyvára kulcsainak is használt.

1000px-Cistern 12

Ezio megszerez egy kulcsot.

Később Niccolò Polo és Maffeo Polo Altair megbízására Konstantinápolyban és környékén a könyvtárhoz kellő kulcsokat, míg az utolsó a könyvtárban maradt.

1511 az olasz Mentor Ezio Auditore da Firenze végül összegyűjti Altair minden kulcsát, és kinyitja a könyvtárat.

Alexandriai könyvtárSzerkesztés

1511-ben a Alexandriában a Mameluk szultán emberei az Alexandriai könyvtár ásatása során egy fadobozban –amire kr. e. 331.-i dátumot írtak- két memóriakulcsot találtak. Ezeket a Török és Egyiptomi asszaszinok közös erővel visszaszerezték.

Ezeket elvitték a helyi központba és ahol egy ismeretlen nő tanulmányozta őket, akit úgy hívtak az „áldott beavatott”. Miközben azon dolgozott, hogy feltárja az ereklye titkait, a templomosok megtámadták őket, ám a török asszaszinok a segítségükre siettek.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Memory_Seals

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki