FANDOM

IkonacrIkonackscIkonackreIkonőaej

Niccolò: „Kincsek?”
Altaïr: „Úgy is mondhatjuk. Kulcsok, mindegyik egy-egy üzenetet tartalmaz.”
Niccolò Polo és Altaïr Ibn-La'Ahad a Maszjáf kulcsokról.[src]

KeyofAltaïr

Az egyik Maszjáf kulcs.

A maszjáfi memóriakulcsok, más néven maszjáfi pecsétzárak vagy Altaïr kulcsai, öt első civilizációs memóriakulcsok voltak, melyek információkat, és eredeti tulajdonosának, a levantei Asszaszinok Mentorának, Altaïr Ibn-La'Ahadnak az emlékeit tartalmazta. Az összes kulcs birtokában be lehetett jutni Altaïr könyvtárába a maszjáfi erőd alatt, melynek feltárására az Asszaszinok és a Templomosok a 16. században egyaránt törekedtek.

TörténetükSzerkesztés

Altair felfedezéseSzerkesztés

1000px-Lost legacy 5

Altair egy memóriakulccsal.

Altaïr Ibn-La'Ahad alamuti fogsága alatt fedezte fel a hat memóriakulcsot, az Almája segítségével.

Altair miután felfedezte, hogy az ereklyék az emlékek tárolására alkalmasak, feltöltötte őket a saját múltjával, majd ötből kulcsot készített a könyvtárához.

Végül, a mongolok támadásakor Altair megbízza Niccolò Polot és Maffeo Polot, hogy rejtsék el őket. Ők ennek eleget téve, Konstantinápoly különböző helyein elrejtik a kulcsokat végül.

A kulcsok összegyűjtéseSzerkesztés

1000px-Cistern 12

Ezio megszerez egy kulcsot.

Ezio Auditore da Firenze 1510-ben tudomást szerez a könyvtárról, apja egy leveléből, aminek hatására Maszjáfba utazik.

Ezio megszerezve A titkos keresztes hadjáratot, Niccoló könyvét, végül a napló segítségével összegyűjti a kulcsokat, és kinyitja Altair könyvtárát.

Kulcsok erejeSzerkesztés

A kulcsok mind Altair életének egy-egy fontos darabját tartalmazták. Ezio újraélte Altair emlékeit, szinte teljesen úgy, mint ahogy Desmond Miles élte újra Ezio emlékeit.

Ezen kívül 5 kulcsra, Altair könyvtárának a kinyitásához volt szükség.

ApróságokSzerkesztés

  • Az AC2-ben, miközben Minerva a templomosokról beszél, mutat egy szimbólumot, ami teljesen megegyezik a kulcsok egyik oldalának szimbólumaival.

GalériaSzerkesztés

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki