FANDOM

Csonk warning
A CIKK CSONK.
Kiegészítésre és/vagy javításra szorul.
Kep warning
KEVÉS A KÉP.
Tölts fel néhányat!
Ikonac4bf
Mary Read
AC4 Mary Read
Életrajzi információk
Született1695
Anglia, Nagy-Britannia
Elhunyt1721 Áprilisa
Port Royal, Kingston, Jamaica
KorszakA Kalózkodás Aranykora
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed IV: Black Flag
Hangját kölcsönözteOlivia Morgan

Edward: A neved nem is James, ugye? Mary: Nem minden nap. Gyerünk. Edward: A fenébe, ember! Hogy lehetsz te nő?”
Edward Kenway és Mary Read, Mary Read identitásának megvitatásakor, 1717

Mary Read (ismeretlen - 1721), egy angol kalóz volt és az Asszaszin Rend tagja, akit a Karib tengeren élő Asszaszinok mentora, Ah Tabai képzett ki. Egyik alapítója volt a Nassaui Kalóz Köztársaságnak.

Kalóz karrierje érdekében James Kiddként mutatkozott, mint a néha William Kidd törvénytelen fia.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Keveset tudni gyermekkori éveiről. Charles Jhonson, a Kalózok Általános Történelmére hivatkozva, Mary anyja fiú ruhákat adott lányára, és egy másik ember fiának adta ki lányát.

Tizenévesen, Mary matrózként kezdete el karrierjét, a Királyi Haditengerészetnél. Ott találkozott első férjével, akit megöltek nem sokkal az esküvő elött. Európából elindult Nyugat Indiába, ahol folytatta férfinak való mutatkozását, és felvette a James Kidd nevet.

Rövid ideig a Nassaui Kalóz Köztársaságban élt, majd találkozott Ah Tabaial a spanyol Jamaica vársoában. Megbízott a "bölcsességében" majd nem sokkal később csatlakozott az Asszaszinokhoz.

Kalóz élete Szerkesztés

Mikor még matróz volt,Jack Rackham megtámadta azt a holland hajót,melyen Read tartózkodott.A kor szokásaként Rackham most is felajánlotta a legyőzött legénységnek, hogy csatlakozzanak hozzá, és Read így is tett, nem fedve fel valódi nemét.A kalózhajón találkozott Anne Bonny-val aki elkezdett vonzódni hozzá, mivel azt hitte, hogy egy férfi kalóztársa. Mary ekkor leplezte le magát Anne előtt, megmutatva neki melleit. Rackham, aki féltékeny lett Readre, amiért az annyi időt tölt szeretőjével, megfenyegette Bonnyt, hogy megöli Readet. Állítólag a kapitány akkor tudta meg Read igazi nemét, amikor egy kabinban megtalálta a gyakorlatilag meztelen Anne-t és Maryt. Ennek ellenére Rackham megengedte, hogy Mary a hajón maradhasson. Egyes feljegyzések szerint Mary szeretője a legénység egy másik férfi tagja lett.Ő és Anne Bonny a kor leghíresebb kalóznői voltak.

Tulum és a jövendőmondóSzerkesztés

Laurens Prins üldözéseSzerkesztés

Átmeneti időszakSzerkesztés

Elfogása és a tárgyalásSzerkesztés

Jellegzetességek és személyiségeSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Mary_Read

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki