Fandom

Assassin's Creed Wiki

Marquis de Lafayette

1 323cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonac3.png
Lafayette
ACIII-Lafayette.png
Életrajzi információk
Született1757. szeptember 6.
Chavaniac, Francia Királyság
Elhunyt1834. május 20. (76 évesen)
Párizs, July Monarchy
KorszakAmerikai függetlenségi háború
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Francia Királyság
Kontinentális hadsereg
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed III
Hangját kölcsönözteVince Corazza

Marie-Joseph Paul Yves Roch Gilbert du Motier, Marquis de La Fayette (1757. szeptember 6. – 1834. május 20.) gyakran használt nevén Lafayette, egy francia arisztokrata és katonai tiszt volt, aki Dél-Franciaországban született. Lafayette tábornokként szolgált George Washington kontinentális hadseregében az Amerikai függetlenségi háború idején, és a Garde nationale (Nemzeti Gárda) vezetőjeként a francia forradalom alatt.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Amerikai Függetlenségi HáborúSzerkesztés

Connor később üldözte Charles Leet a Monmouthig, és megérkezett, hogy megtalálja Marquis de Lafayettet. Lafayette, azt mondta Connornak, hogy Lee azelőtt megmutatott magát; majd sikoltót miközben ellovagolt. Abban a pillanatban sok brit katona elérte, hogy körülvegye a területet, és Connor önként jelentkezett, hogy befedni a visszavonulásukat.

A háború után, Lafayette gratulált Connornak, mert oly sok életet megmentett, de az asszaszin csak hátrafordult, hogy Washingtonnal foglalkozzon. Connor azt mondta neki, hogy Lee elárulta a Kontinentális hadsereget, majd Lafayette is megerősítette az állítást, mert Lee szokatlanul viselkedett a csata előtt. Washington azt mondta, hogy átvizsgálja az ügyet, de Connor azt válaszolta, hogy nincs elég idő.

640px-ACIII-BattleofMonmouth 4.png

Lafayette, Washington és Connor.

Amikor Connor elhagyta a csatateret, figyelmeztette Washingtont, hogy ha megkímélné Lee életét, akkor saját maga fogja megölni Leet.

640px-ACIII-BattleofChesapeake 3.png

Lafayette hallgatja Connor tervét.

1781-ben, Connor elment meglátogatni Achillest, aki megbetegedett és haldokolni kezdett az ágyában. Achilles megkérte, hogy mondja el a híreket, hogy mi történt a forradalomkor és Connor elmondta, hogy a gyarmatosítok győztek, és lehet, hogy az ország végül britmentes lesz. Achilles ekkor azt mondta Connornak, hogy ez létfontosságú, hogy Haythamnek és Leenek meg kell halnia, ennek ellenére Connor megpróbálta őt meggyőzni, hogy az asszaszinok és a templomosok egyesülhetnének. Később, Connor összetalálkozott Lafayettével az udvarház alagsorában, ahol Connor felfedte a stratégiáját, hogy bejusson a György erődbe. Hogy ez sikerüljön is, neki szüksége lesz arra, hogy a francia szövetségesek britként álcázzák magukat, hogy tudjanak tüzelni, miközben így megadja Connornak a lehetőséget, hogy megölje Leet. Lafayette elfogadta a tervet, de megmond Connornak, hogy először segítsen a francia tengerészeti hajóknak a Chesapeake öbölnél.

A Chesapeake küzdelem után, New Yorkban Lafayette és Stephane Chapheau segítettek Connornak az alagutakon keresztül bejutni a György erődbe.

Későbbi életeSzerkesztés

A háború után, Lafayette visszatért a hazájába, Franciaországba, és részt vett a francia forradalomban is. Lafayette is visszatért Amerikába 1820-ban, hogy megünnepelje az 50. évfordulóját a forradalomnak, melynek során hősként üdvözölték őt. Lafayette tüdőgyulladásban meghalt 1834-ben.

ApróságokSzerkesztés

  • A 11. Szekvenciában, az alagutakban, Stephane és Lafayette megbeszélték, hogy az uralkodó királyok zsarnokok és képmutatóak, ezért azzal érveltek, hogy a népnek a jogaikhoz kéne ragaszkodni, hogy rendes vezetők legyenek.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki